را ه اندازی کمپین مردمی “اسرائیل را بر می چینیم”در خدابنده+تصاویر

به مناسبت روز قدس،کمپین مردمی “اسرائیل را بر می چینیم”در شهرستان خدابنده راه اندازی شد. به گزارش اشراق۲۴،راهپیمایی روز قدس با فرمان امام خمینی از سال‌های اول انقلاب کلید خورد و در آخرین جمعه ماه رمضان مردم با توسل به آموزه‌های دنیی و ارزشی وبا دهانی روزه در کنار هم در خیابان‌ها قرار می گیرند […]

۲۰۱۶۰۶۳۰_۱۰۴۲۵۳۴۲۳۹۱۲۷۴۰_۱۳۱۷۸۷DSCN6843DSCN6841DSCN6840DSCN6838DSCN6836DSCN6835DSCN6834DSCN6832DSCN6831به مناسبت روز قدس،کمپین مردمی “اسرائیل را بر می چینیم”در شهرستان خدابنده راه اندازی شد.

به گزارش اشراق۲۴،راهپیمایی روز قدس با فرمان امام خمینی از سال‌های اول انقلاب کلید خورد و در آخرین جمعه ماه رمضان مردم با توسل به آموزه‌های دنیی و ارزشی وبا دهانی روزه در کنار هم در خیابان‌ها قرار می گیرند تا در کنار هم با مردم مظلوم فلسطین ابراز هم دردی کنند  و در حافظه تاریخی انقلاب اسلامی ایران روزهای بی شماری شاهد ثبت این واقعه عظیم و انسان دوستانه و ارزشی بوده است.

روز قدس با ارزش های انسانی و دینی ما رقم خورده است چرا که هدف از قیام مردمی انقلاب اسلامی ایران نیز نیز حمایت از مظلومان و مستضعفان عالم در همه جای هستی بوده است و در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب این موضوع  رنگ نباخته است و ضرورت آن هر روز چررنگ تر از گذشته احساس می‌شود.

راهیمایی روز جهانی قدس  در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان صرف‌نظر از روحیه هم نوع دوستی و یاری مسلمان سبب جریان سازی علیه فعالیت‌های رژیم صهیونیستی بوده است که انتشار این راهپیمایی ‌ها به مردم جهان ذهن ها را متوجه مظلومیت و رنج‌های مردم فلسطین و نیز اقدامات رژیم صهیونیستی می کند.

لذا به مناسبت روز قدس،کمپین مردمی “اسرائیل را بر می چینیم”در شهرستان خدابنده راه اندازی شد.