برگزاری اردوی جهادی در خدابنده

رئیس اداره دام پزشکی خدابنده از برگزاری اردوی جهادی در این شهرستان خبر داد و گفت: این اردو به مناسبت هفته بسیج سازندگی درحال انجام است.

به گزارش نسیم اشراق،به مناسبت هفته بسیج سازندگی، اداره دام پزشکی شهرستان خدابنده اولین اردوی جهادی در سال جدید با مشارکت سپاه و جهاد کشاورزی این شهرستان با ارائه خدمات فنی و تخصصی دام پزشکی رایگان به دامداران برگزار شد.

اسماعیل منصوری رئیس اداره دام پزشکی شهرستان خدابنده در گفتگو با خبرنگار نسیم اشراق بیان داشت: امسال هم طبق سالیان گذشته اردوی جهادی اداره دام پزشکی شهرستان در جهت خدمات رایگان و هم چنین ایمنی کردن و واکسیناسیون دام و طیور، به همت و هم‌یاری مردم و کارشناسان در هفته بسیج سازندگی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در این اردوی جهادی واکسیناسیون و خدمات فنی و تخصصی انجام می‌شود افزود: رایگان کردن واکسیناسیون دام سبک و سنگین، بیماریهای هاری، سم پاشی رایگان جایگاه دام، معاینه و ویزیت رایگان دام و طیور از جمله این خدمات است.

رئیس اداره دام پزشکی شهرستان خدابنده ادامه داد: در هفته بسیج سارزندگی، همچنین کارگاه آموزشی در روستاهای تابعه شهرستان خدابنده اعم از روستاهای چوزوک، قازخلو، دوتپه علیا، یاراحمدلو و استرود برگزار شد.

منصوری  خاطرنشان کرد: به امید خدا این خدمات جهادی با کمک و هم‌یاری همه آحاد مردم و بویژه ادارات و نهادهای سپاه و بسیج سازندگی و جهاد کشاورزی شهرستان تداوم خواهد داشت تا کشاورزان و دامداران بزرگوار هیچ گونه دغدغه ای بابت ایجاد بیماریهای مشترک بین دام و انسان نداشته باشند.