تجمع مدافعان حریم خانواده در خدابنده برگزار می شود

فرمانده سپاه خدابنده از برگزاری همایش مدافعان حریم خانواده در این شهرستان خبر داد و گفت: این برنامه فردا ساعت ۹ صبح از پارک شهر قیدار به سمت حرم قیدار نبی(ع)برگزار می شود.ولی اله ابراهیمی،فرمانده سپاه خدابنده در گفت و گو با خبر نگار اشراق۲۴ از برگزاری همایش مدافعان حریم خانواده در این شهرستان خبر […]

۸۴۰۰۹۰فرمانده سپاه خدابنده از برگزاری همایش مدافعان حریم خانواده در این شهرستان خبر داد و گفت: این برنامه فردا ساعت ۹ صبح از پارک شهر قیدار به سمت حرم قیدار نبی(ع)برگزار می شود.ولی اله ابراهیمی،فرمانده سپاه خدابنده در گفت و گو با خبر نگار اشراق۲۴ از برگزاری همایش مدافعان حریم خانواده در این شهرستان خبر داد و گفت: این برنامه فردا ساعت ۹ صبح از پارک شهر قیدار به سمت حرم قیدار نبی(ع)برگزار می شود.

وی افزود: شعار این همایش،من خانواده ام را دوست دارم است و برادران و خواهران پس از تجمع در پارک شهر قیدار با سر دان شعار های مختلف به سمت حرم مطهر قیدار نبی(ع)می روند.

فرمانده سپاه خدابنده ادامه داد: سخنران این مراسم حجت الاسلام طالبی امام جمعه شهر قیدار و مداح آن عبدی است و در پایان مراسم قطعنامه حجاب قرائت خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این تجمع را تلنگری برای احیای واجب فراموش شده حجاب و عفاف دانست و تصریح کرد: ترویج سبک زندگی عفیفانه در جامعه، مقابله با هجمه های پیش بینی شده توسط دشمن در رابطه با حجاب و عفاف، تقویت اعتماد به نفس در زنان محجبه از دیگر اهداف این برنامه است.

ابراهیمی، با بیان اینکه ۱۹ الی ۲۵ تیرماه به نام هفته حجاب و عفاف نامگذاری شده است، گفت: حجاب و عفاف باعث تحکیم بنیان خانواده شده و افرادی که به موضوع حجاب و عفاف اهمیت می دهند به عنوان مدافعان حریم خانواده هستند.

وی با تاکید بر لزوم آگاه سازی نسل جوان به اهمیت حجاب و عفاف در جامعه، اظهار کرد: دشمن با هجمه های سنگین خود می خواهد حجاب و عفاف را در جامعه از بین ببرد و سبک زندگی بی حجابی را در جامعه رواج دهد که باید برای بی اثر کردن این هجمه های دشمن فلسفه حجاب را برای همگان تبیین کنیم.

فرمانده سپاه خدابنده از خواهران و برادرانی که مدافعان حریم خانواده هستند، دعوت کرد تا هر چه باشکوه تر در تجمع و گردهمایی بزرگ حجاب و عفاف در پارک شهر قیدار شرکت کنند و به دشمن نشان دهند که همچنان جامعه ما پر از مردمی است که حجاب و عفاف اهمیت می دهند.