نامه ای از جنس عشق+تصویر

  شهید بیگدلی پس از ازدواج به جبهه های حق علیه باطل اعزام می شود و نامه ای عاشقانه برای همسرش می نویسد که یک دنیا حرف در درون خودش دارد. به گزارش اشراق۲۴، شهید یوسف بیگدلی فرزند محمد حسین در تاریخ ۱۸دیماه سال ۱۳۳۹ در روستای شهید آباد(قوطی آباد سابق) بخش بزینه رود شهرستان […]

 

شهید بیگدلی پس از ازدواج به جبهه های حق علیه باطل اعزام می شود و نامه ای عاشقانه برای همسرش می نویسد که یک دنیا حرف در درون خودش دارد.

به گزارش اشراق۲۴، شهید یوسف بیگدلی فرزند محمد حسین در تاریخ ۱۸دیماه سال ۱۳۳۹ در روستای شهید آباد(قوطی آباد سابق) بخش بزینه رود شهرستان خدا بنده استان زنجان در یک خانواده مستضعف چشم به جهان گشود.

تعداد فرزندان خانواده ۳ پسر و ۱ دختر است که یوسف دومین فرزند خانواده بود و شغل پدرش کشاورزی بود و شهید نیز شغل کشاورزی داشت و بیسواد بود و در حد خواندن و نوشتن می دانست.

شهید یوسف بیگدلی اخلاق بسیار خوبی داشت وی تقریباً در سن ۲۴-۲۳ سالگی یعنی تقریبا در سال ۶۳-۱۳۶۲ با خانمی از روستای خودشان ازدواج کرد که صاحب یک پسر و یک دختر شد که دخترش بعد از شهادتش به دنیا آمد.

وی از طرف واحد بسیج سپاه قیدار لشگر ۵ نصر به جبهه اعزام شد  و در تاریخ ۲۰دیماه سال۶۵ در شلمچه عملیات کربلای ۵ به علت اصابت ترکش به پشت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در ادامه تصاویر این شهید را می بینید.

یادش گرامی و راهش پر رهرو باد