ارائه الگوی حکومت دینی بر پایه ولایت فقیه،از دستاوردهای انقلاب است/استکبار،در فکر نفوذ در ارکان تصمیم ساز انقلاب

امام جمعه قیدار در کارگاه ولایت شناسی گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در داخل و خارج از کشور ارائه الگوی حکومت دینی بر پایه ولایت فقیه است . به گزارش اشراق۲۴،امروز کارگاه ولایت شناسی با سخنرانی حجت الاسلام موسوی در محل دفتر امام جمعه شهر قیدار برگزار شد. حجت الاسلم موسوی امام جمعه […]

امام جمعه قیدار در کارگاه ولایت شناسی گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در داخل و خارج از کشور ارائه الگوی حکومت دینی بر پایه ولایت فقیه است .۰۰۱ ۷

به گزارش اشراق۲۴،امروز کارگاه ولایت شناسی با سخنرانی حجت الاسلام موسوی در محل دفتر امام جمعه شهر قیدار برگزار شد.

حجت الاسلم موسوی امام جمعه قیدار در این برنامه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: هدف اصلی انقلاب اسلامی خارج ساختن مردم از دست حکومت طاغوت،  براندازی حکومت استبداد و استقرار نظام اسلامی بود این که قانون الهی حاکم باشد ارزشهای اسلامی معتبر باشد.

وی افزود: بنابراین یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در داخل و خارج از کشور ارائه الگوی حکومت دینی بر پایه ولایت فقیه است .

امام جمعه قیدار ادامه داد: به همین دلیل در طول قریب به چهار دهه،کشتی انقلاب اسلامی در دریای متلاطم و سرشار از خطرات سهمگین با وجود مواجهه با انواع تهدیدها و تحریم ها توانسته به خوبی راه خود را طی کند و قله های موفقیت را در عرصه های مختلف فتح کند و الگوی کشورهای منطقه و سراسر جهان شود

وی افزود: یکی از میوه های شیرین این حکو مت الهی، استقلال، آزادى و جمهورى اسلامى  است. استقلال مهمترین ارمغان انقلاب اسلامى براى کشور ما بود که به حیات و تاریخ ملت ما در عصر حاضر ارزش بخشیده است.

امام جمعه قیدار ادامه داد: آمریکا می گوید یکی از بلاهایی که این انقلاب بر سر ما آورده این است که نه تنها بعد از مرگ اتحاد جماهیر شوری نگذاشت تنها ابر قدرت باشم شاخص های ابرقدرتی را هم از ما گرفته شاخص های ابرقدرتی سه چیز است یکی این که بتواند فیصله دهنده حوداث جهانی باشد.

وی افزود: دوم این که بتواند حوادث جهان را به نفع خود مدیریت نماید و سوم این که بتواند رقیب را مهار کند هر سه شاخصه را جمهوری اسلامی از دست آمریکا خارج ساخته چندین سال بود که آمریکائیها می گفتند در مذاکرات سوریه ایران نباید باشد بعد گفتند باید باشد آل سعود اعتراض کرد چرا ایران باشد گفتند چون مسائل سوریه بدون ایران حل نمی شود .

حجت الاسلام موسوی اضافه کرد: الان آمریکا در بحث سوریه از معادلات کنار گذاشته شده است. اتفاقى که امروز در مذاکرات آستانه در حال رخ دادن است،عملا اثبات شده که مى‏ توان تأثیرگذارى آمریکا بر روند مذاکرات درباره سوریه و حتى سایر موارد منطقه غرب آسیا را حذف کرد.

وی افزود: آن‏چه که از مذاکرات در آستانه برمى ‏آید این است که بحران سوریه را تنها با مشارکت بازیگران منطقه‏اى و روسیه مى‏توان جست‏وجو کرد و در آینده نه چندان دور قطعا نشست آستانه و تأثیرگذارى نتایج آن بر بحران سوریه به یک نمونه بسیار مهم در روابط بین‏الملل تبدیل خواهد شد.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: اینها به خاطر هدایت های رهبر عزیز انقلاب و حمایت های شما مردم عزیز ورشادت های امثال سردار همدانیهاست. در عراق می گویند ما هزینه کردیم سر سفره عراق ایران نشست الان نمی توانند حوادث جهان را به نفع خود مدیریت کنند

وی افزود: استکبار الان می بیند انقلاب اسلامی ایران آرام آرام جانش را دارد می گیرد لذا به فکر نفوذ در ارکان تصمیم ساز انقلابند در فکر تغییر باورها هستند.

حجت الاسلام موسوی اضافه کرد: باید بدانیم جبهه انقلاب را متلاشی نمی کند مگر سنگر نشینان انقلاب. در صدر اسلام آنجا توانستند جبهه اسلام را بشکنند که از خود جبهه اسلام استفاده کردند و سرباز گیری کردند.

وی افزود: همه مسئولان ، نخبه گان و خواص و  دست اندرکارانی که به نوعی صاحب قدرت و منصب هستند، باید در جهت رساندن این کشتی به مقصد از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنند .

حجت الاسلام موسوی اضافه کرد: اگر به هر دلیلی کسانی در نیمه راه دچار خستگی و یا دچار رکود روحی ،فکری  و یا سیاسی شوند ، قطعا خللی به این حرکت توفنده وپر شتاب وارد نخواهند ساخت .

وی افزود: تنها مسئله ای که اتفاق می افتد، این است که از این کشتی امن خارج و مثل پسر حضرت نوح دچار طوفانهای سهمگین خواهند شد، زیرا نیروهای تازه نفسی  این حرکت را به راحتی ادامه خواهند داد چون ناخدای این کشتی ولی امر مسلمین است یک رهبر الهی است که تحت عنایت ویژه حضرت حق و حمایت خاصه امام عصر ارواحنا فداه است و رابطه ی او با ملت ناگسستنی است . تا زمانی که این رابطه اعتقادی وجود دارد هیچ خطری این انقلاب را تهدید نخواهد کرد.

امام جمعه قیدار ادامه داد: اگر کسی امروز در مقابل ولایت فقیه  قرار گیرد با همه سوابق خوبی که داشته باشد مانند کسی است که در مقابل معصومین قرار گرفته است، همان طلحه و زبیر زمان است.

وی افزود: یکی از آسیب های جدی که انقلاب را تهدید می کند مفاسد اقتصادی به ویژه ورود فساد به دستگاه های مختلف است که باعث سلب اعتماد عمومی به نظام می شود که واقعا باید مفاسد اقتصادی به طور جدی برخورد شود.

امام جمعه قیدار ادامه داد: انقلاب اسلامی مردمی بود و از مساجد و اماکن مذهبی شروع شد باید گرامیداشت دهه فجر و جشن انقلاب هم با مدیرسیت و مشارکت پر شور و با شکوه مردم و با محورریت مساجد و اماکن مذهبی صورت بگیرد و مسئولان در این جهت مردم را کمک کنند و همراه با مردم در این مراسمات شرکت نمایند بناست انشاءالله در دهه فجر ده شب هر شب در یک مسجد برنامه جشن انقلاب داشته باشیم.

۰۰۱ ۷۰۰۱ ۶۰۰۱ ۵