اخلاق شهید بیگدلی زبانزد اهالی روستا بود/از زمان مدرسه رفتن نماز و قرآن خواندن را آغاز کرد/تصاویر کمتر دیده شده سرباز شهید خدابنده ای

شهید یوسف بیگدلی در روستای زاغج بخش بزینه رود شهرستان خدابنده به دنیا آمد و در خانواده ای کاملا مذهبی پرورش یافت و بسیار خوش اخلاق و رفتار بود و کردارش زبانزد همه اهالی روستا بود و از همان زمانی که که به مدرسه رفت نماز و قرآن خواندن را نیز آغاز کرد. به گزارش […]

شهید یوسف بیگدلی در روستای زاغج بخش بزینه رود شهرستان خدابنده به دنیا آمد و در خانواده ای کاملا مذهبی پرورش یافت و بسیار خوش اخلاق و رفتار بود و کردارش زبانزد همه اهالی روستا بود و از همان زمانی که که به مدرسه رفت نماز و قرآن خواندن را نیز آغاز کرد.

به گزارش اشراق۲۴،شهادت بالاترین درجه ای است که خداوند به یک انسان می دهدو به حق ما هرچه داریم به برکت خون پاک شهیدان است.

همواره نیاز جامعه ما این است که روحیه شهادت‌طلبی، سلحشوری و استکبارستیزی حفظ شود و اگر صبر و استقامت خانواده های معظم شاهد و ایثارگر نبود قادر به ایستادگی در برابر توطئه و دسیسه های دشمن نبودیم و نخواهیم بود.

شهید یوسف بیگدلی فرزند صفر علی در روز ۱۰شهریورماه سال۱۳۴۳ در روستای زاغج بخش بزینه رود شهرستان خدابنده به دنیا آمد و در خانواده ای کاملا مذهبی پرورش یافت،شغل پدرش کشاورزی بود و از این طریق زندگی شان اداره می شد.

یوسف دوران تحصیل خود را در زادگاهش تا پنجم ابتدائی گذراند و بعد از آن در کار کشاورزی کمک حال پدرش شد،وی دارای پنج خواهر و دو برادر بود که او سومین فرزند خانواده محسوب می شد و بسیار خوش اخلاق و رفتار بود و کردارش زبانزد همه اهالی روستا بود و علاقه زیادی به خانواده داشت و از همان زمانی که که به مدرسه رفت نماز و قرآن خواندن را نیز آغاز کرد.

یوسف در روز ۱۵مردادماه سال۶۲از طریق لشکر زرهی قزوین به جبهه کرمانشاه-پاوه نوسود اعزام شد و به مدت ۱۸ ماه به خدمت مقدس سربازی پرداخت و در روز ۲۲بهمن سال۶۳در همان منطقه بر اثر اصابت ترکش به سر در حین نگهبانی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

روحش شاد و راهرش پر رهرو باد

در ادامه تصاویر کمتر دیده شده این سرباز شهید و خاطرات مادر وی را می بینید.