ژیمناستیک کماکان روی خط بلاتکلیفی؛ تغییرات معطل یک ابلاغ

تغییرات در فدراسیون ژیمناستیک معطل یک ابلاغ مانده است و حکم برای سرپرست هنوز صادر نشده.

به گزارش نسیم اشراق به نقل از خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وضعیت نابسامان فدراسیون ژیمناستیک بدل به یک کلاف سردرگم و پیچیده شده که به نظر می رسد این گره با بی تدبیری های انجام شده حالا با دندان هم باز نخواهد شد. بعد از 2 سال بلاتکلیفی و حتی برگزاری انتخابات غیرقانونی و مشخص شدن رئیس منتخب وزارت ورزش، این فدراسیون روی آرامش را ندیده و کماکان از سوی FIG به رسمیت شناخته نمی شود.

به نظر می رسد که بعد از 2 سال تلف کردن وقت و هدر دادن بیت المال بر سر لجبازی های بیمارگونه دستگاه ورزش دریافته که هیچ راه دیگری به جز حضور زهرا اینچه درگاهی در این فدراسیون ندارد. از همین رو قرار بر این شده که اینچه درگاهی در قامت سرپرست دوباره به ژیمناستیک بازگردد و مقدمات برگزاری انتخابات قانونی فدراسیون را در اسرع وقت فراهم کند. در همین راستا هفته گذشته قرار بر این بود که حکم اینچه درگاهی به عنوان سرپرست فدراسیون ژیمناستیک صادر شود و حتی درگاهی به همراه محسن سلیمانی دبیر سابق فدراسیون و آرش فرهادیان رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون ها در فدراسیون ژیمناستیک حضور یافتند تا مراسم تودیع و معارفه با حضور حقدادی برگزار شود اما اینچه درگاهی تاکید کرد در صورتی سرپرستی فدراسیون را می پذیرد که ابلاغ رسمی برای او صادر شود و چون ابلاغی از سوی وزیر هنوز صادر نشده، از پذیرش سرپرستی خودداری کرد.

از هفته گذشته تا به امروز هنوز ابلاغیه حکم سرپرستی اینچه درگاهی صادر نشده و کماکان این فدراسیون در وضعیت معلق و بلاتکلیف به سر می برد. مشخص نیست که دلیل اینهمه تاخیر برای صدور یک حکم چیست و چرا وزارت ورزش و جوانان در این زمینه این همه تعلل دارد. تداوم این بلاتکلیفی به نفع هیچکس نیست و اگر وزارت ورزش برای سرپرستی اینچه درگاهی در این فدراسیون به اجماع رسیده، چرا ابلاغیه وی را صادر نمی کند تا ژیمناستیک بعد از مدتها نابسامانی و بلاتکلیفی روی آرامش را ببیند.