نماز اول وقت،مهمترین ویژگی شهید جهاد گر خدابنده ای/دیدار با خانواده شهید غفاری+تصاویر

جمعی از مسئولان سپاه خدابنده به دیدار خانواده شهید جهادگر نصرت اله غفاری رفتند. به گزارش اشراق۲۴،به همت کانون بسیج مهندسین کشاورزی شهرستان خدابنده،کریمی مسئول بازرسی،اورند مسئول گردشگری سپاه خدابنده و کثیر لو مدیر کانون شهید غفاری از خانواده شهید جهادگر “نصرت اله غفاری” دیدار کردند. شایان ذکر است شهید نصرت اله غفاری آبی سفلی […]

جمعی از مسئولان سپاه خدابنده به دیدار خانواده شهید جهادگر نصرت اله غفاری رفتند.photo_2017-05-31_22-27-33photo_2017-05-31_22-27-49photo_2017-05-31_22-27-55۱۵۴۳۰۵۱KAKA001-001

به گزارش اشراق۲۴،به همت کانون بسیج مهندسین کشاورزی شهرستان خدابنده،کریمی مسئول بازرسی،اورند مسئول گردشگری سپاه خدابنده و کثیر لو مدیر کانون شهید غفاری از خانواده شهید جهادگر “نصرت اله غفاری” دیدار کردند.

شایان ذکر است شهید نصرت اله غفاری آبی سفلی فرزند مظفر علی در سال ۱۳۲۲ در روستای آبی سفلی از توابع بخش مرکزی شهرستان خدابنده در یک خانواده متدین و کشاورز به دنیا آمد.

وی در دوران جوانی به پدر خود در کارهای کشاورزی کمک می کرد و از خصوصیات بارزش احترام به پدر و مادر و خواندن نماز اول وقت بود،در سن ۲۵ سالگی با خانم صدف ناز فیروزی ازدواج کرد که حاصل آن ازدواج سه فرزند پسر به نامهای قربانعلی،محمد نقی و مجید و دو دختر به نامهای رعنا و سمیه است.

شهید غفاری در تاریخ ۲۰اردیبهشت ماه سال ۶۰به استخدام اداره جهاد سازندگی شهرستان خدابنده در آمد و مدتی در این اداره مشغول به کار شد و سرانجام در ششم اسفند ماه سال۶۴ با ستاد پشتیبانی جنگ جهاد سازندگی استان زنجان به جبه های حق علیه باطل اعزام شد و در ۲۱اسفند ماه همان سال در محل سلیمانیه بر اثر اصابت ترکش به سر به فیض شهادت نائل آمد.

پیکر پاک و مطهرش را در زادگاهش روستای آبی سفلی به خاک سپردند.

روحش شاد و راهش پر رهرو باد