مردم با فشار اقتصادی مواجه هستند/پیشرفت اقتصاد کشور مرهون عملی کردن شعار سال

امام جمعه قیدار در جمع اساتید و دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور خدابنده با بیان اینکه مردم با فشار اقتصادی مواجه هستند گفت: پیشرفت اقتصاد کشور مرهون عملی کردن شعار سال است.  به گزارش اشراق۲۴،امروز جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور قیدار به همراه اساتید بسیجی خود به مناسبت شروع سال ۹۶و تبیین شعار سال […]

امام جمعه قیدار در جمع اساتید و دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور خدابنده با بیان اینکه مردم با فشار اقتصادی مواجه هستند گفت: پیشرفت اقتصاد کشور مرهون عملی کردن شعار سال است. photo_2017-04-15_22-57-24photo_2017-04-15_22-57-12photo_2017-04-15_22-57-37

به گزارش اشراق۲۴،امروز جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور قیدار به همراه اساتید بسیجی خود به مناسبت شروع سال ۹۶و تبیین شعار سال و راههای تحقق آن با امام جمعه شهرقیدار نبی (ع) دیدار کردند.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه قیدار ضمن تبریک سال جدید و آرزوی موفقیت و سالی پر بار برای جوانان انقلابی شهرستان خدابنده و اساتید حاضر در جلسه، به تبیین نام گذاری سال توسط مقام معظم رهبری پرداخت و اظهار کرد: مردم با فشار اقتصادی مواجه هستند و مسئولان باید در جهت رفع مشکلات مردم بصورت جهادی وارد عرصه شوند و روی تولیدات داخلی بیشتر سرمایه گذاری کنند.

وی افزود: سرمایه گذاری در بخش تولیدات داخلی باعث اشتغال و رونق اقتصادی می شود و از واردات کالاهایی که مشابه داخلی دارند باید شدیدا پرهیز شود چراکه واقعا صدمات زیادی به بنیان اقتصادی جامعه وارد می کند.

امام جمعه قیدار ادامه داد: هر زمانی که مسئولان و مدیران نظام به راهنمایی های ولایت فقیه گوش داده اند و البته عمل کرده اند موفق شده اند و هر زمانی که کوتاهی شده است در آن کار شکست خورده اند.

وی با بیان اینکه امسال هم مثل چند سال گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی سال ۹۶ را به عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال معرفی کرده اند، ما هم باید این پیام را سر لوحه زندگی مان قرار بدهیم افزود: مسئولان،سیاست های کلان این کشور را باید بر اساس شعار سال تنظیم کنند، و پیشرفت در اقتصاد و اشتغال را در ثمره انجام شعار سال مشاهده کنند.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه این شعار سال باید طوری در اذهان نقش ببندد که سر لوحه تمام کارها قرار بگیرد خاطر نشان کرد: پیشرفت اقتصاد کشور مرهون عملی کردن شعار امسال است.

وی با اشاره به شعار سال ۹۶ تشریح کرد: رهبر معظم انقلاب اهمیت کار امسال را در دوبخش دانسته اند، اول اینکه باید تولید ملی داشته باشیم، دوم اینکه با توجه به تولید ملی بتوانیم از نیروی جوانان تحصیل کرده استفاده کنیم یعنی همان اشتغال .

حجت الاسلام موسوی اشتغال را یک مسئله مفهومی کشور دانست و تاکید کرد: کشور را باید با ایجاد شغل ها تولیدات داخلی رونق بخشید تا بتوانیم مشکلات درونی کشور را تا حدودی سامان ببخشیم.

امام جمعه قیدار با اشاره به اینکه رهبر کشورمان با انتخاب شعار امسال خواستند دست مسئولان را بگیرند تا کشور ما را به قله ها سعادت برسانند تصریح کرد: مشکلاتی اقتصادی هر کشوری بسیار حیاتی است و ما در زمینه های مختلف از جمله اجتماعی، فرهنگی فعالیت های فراوانی انجام داده ایم ولی امید واریم در اقتصاد با در نظر گرفتن منویات مقام معظم رهبری بتوانیم این مشکل را حل کنیم.

وی گفت: ما هم می توانیم به آن قله سعادت و شکوفایی که نگاه حضرت امام (ره) به آن بود دست پیدا کنیم و فرهنگ سازی این شعار سال می تواند این کشور را به آنچه که مورد انتظار است برساند.