لیگ قهرمانان آسیا| رونالدو مصدوم نیست؛ کریستیانو بدون مشکل مقابل پرسپولیس!

فوق‌ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر عربستان مشکلی برای همراهی تیمش مقابل پرسپولیس نخواهد داشت.

به گزارش نسیم اشراق به نقل از خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ تیم فوتبال النصر عربستان‌سعودی در چارچوب دیداری از هفته پنجم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت ۲۱:۳۰ فردا شب (دوشنبه – ۶ آذرماه) در استادیوم ملک سعود شهر ریاض به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس ایران خواهد رفت.

النصر قبل از این بازی چند بازیکن مصدوم دارد که به نظر می‌رسد همه آن‌ها آماده بازی با پرسپولیس شده‌اند. پس از دیدار برابر الاخدود برخی از رسانه‌های عربستانی مدعی شدند که کریستیانو رونالدو دچار آسیب‌دیدگی شده و حضور او در دیدار حساس برابر پرسپولیس در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

روزنامه در این باره الریاضیه نوشت: عبدالرحمان قریب در دیدار اخیر برابر اخدود مصدوم شد و قرار است که امروز وضعیت او برای دیدار با پرسپولیس مشخص شود. کریستیانو رونالدو و اوتاویو مونتیرو دیگر مصدومان النصر هستند که آن‌ها هیچ مشکلی برای دیدار با پرسپولیس ندارند چرا که آسیب دیدگی‌شان جدی نیست.

آیمریک لاپورت، مدافع اسپانیایی زردپوشان ریاض نیز مصدومیت خود را پشت سر گذاشته و آماده بازی شده است. شاید این بازیکن به دیدار با پرسپولیس نرسد اما قطعا می‌تواند تیم را در بازی حساس برابر الهلال همراهی کند.

اکنون همه چیز به تصمیم لوئیس کاسترو سرمربی النصر بستگی دارد. باید دید که او از فوق‌ستاره پرتغالی در ترکیب تیمش استفاده می‌کند یا خیر. البته تالیسکا؛ ستاره مشهور برزیلی تیم النصر هم در بازی رفت مقابل پرسپولیس حضور نداشت و شانس بالایی برای تقابل در خانه با سرخ‌ها دارد.

النصر در حالی به مصاف پرسپولیس می‌رود که با ۱۲ امتیاز صعودش را به دور بعد قطعی کرده و با کسب یک تساوی به عنوان صدرنشین صعود خواهد کرد اما پرسپولیس ۷ امتیازی است و برای صعود نیاز به کسب حداکثر امتیاز از ۲ بازی آتی خود خواهد داشت.