فوتبال چهارجانبه اردن| توفان یک نیمه ای برای تحقیر کی روش/ قهرمانی تلخ با تسویه حساب

تیم ملی ایران با پیروزی پرگل برابر قطر در فینال جام چهارجانبه اردن به قهرمانی رسید.

به گزارش نسیم اشراق به نقل از خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فینال جام چهارجانبه اردن یک بازی ویژه بود. پیش از بازی بازیکنان ایران ضمن همدردری با مردم فلسطین جانیات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند. بازی با قطر یک بازی خاص بود؛ حریف آشنای قدیمی که یک چهره آشنا روی نیمکت خود داشت. کارلوس کی روش مردی که 8 سال تمام روی نیمکت ایران نشست، حالا روی نیمکت قطر روبروی شاگردان سابق خود قرار گرفته بود. مجادلات کی روش با مربیان ایرانی و در راس آنها امیر قلعه نویی که بعد از کی روش، روی نیمت تیم ملی نشسته، یک نبرد حیثیتی را رقم زده بود.

بازی در نیمه نخست به غایت ملال آور و کسل کننده بود که حتی یک موقعیت هم روی دروازه ها خلق نشد. کی روش در قطر هم دست از دفاع اتوبوسی نکشید و تیم ملی نیز فقد پلن و برنامه خاص برای حمله بود و همین سبب شد تا نیمه اول سرد و بدون موقعیتی را شاهد باشیم.

در نیمه دوم اما ورق برگشت. یک ضربه ایستگاهی و ضربه سر کنعانی زادگان سبب شد تا قفل بازی شکست شده و همه چیز تغییر کند. بعد از این گل موتور ایران روشن شد تا دروازه حریف به توپ بسته شود. 3 گل دیگر از ایران اتوبوس کی روش را منهدم کرد تا در شب تحقیر سرمربی پرتغالی شاهد یک قهرمانی تلخ از تیم ملی ایران باشیم.

ایران 4
گل: محمدحسین کنعانی زادگان (70 و 79)، علیرضا جهانبخش (73)، سردار آزمون (75)

قطر صفر
گل:-

ایران:
علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، رامین رضاییان، مرتضی پورعلی‌گنجی (53-محمدحسین کنعانی زادگان)، میلاد محمدی (85- احسان حاج صفی)، سعید عزت‌اللهی، علیرضا جهانبخش(87-مهرداد محمدی)، محمد محبی (85- کریم انصاری فرد)، سامان قدوس (86-محمدجواد حسین نژاد)، مهدی طارمی، سردار آزمون
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

قطر:
مشعل برشم، احمد سهیل، طارق سلمان، عبدالعزیز حاتم، یوسف عبدالرزاق، محمد وعد(46-مصطفی مشعل)، اکرم عفیف، همام الأمین، بسام الراوی، احمد فتحی و المعز علی
سرمربی: کارلوس کی روش