رویداد ملی طلایه‌ داران اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد

اولین رویداد ملی طلایه‌ داران اقتصاد مقاومتی با حضور بیش از هزار الگوی اشتغال و کارآفرینی در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اولین رویداد ملی طلایه‌ داران اقتصاد مقاومتی امروز سه شنبه 5 دی ماه با حضور بیش از هزار الگوی اشتغال و کارآفرینی در سازمان بسیج مستضعفین آغاز به کار کرد.

هم اکنون این رویداد کشوری در حال برگزاری است و تا فردا 6 دی ماه بازدید از نمایشگاه این رویداد ادامه دارد و با تجلیل از گروه های جهادی تخصصی، کارآفرینان، تسهیلگران و سرخوشه های برتر صندوق های قرض الحسنه اشتغال زا ادامه خواهد یافت.

شایان ذکر است که این رویداد با همکاری قرارگاه اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج سازندگی و بنیاد تعاون بسیج در محل سازمان بسیج مستضعفین کشور و در سالن 5 آذر برگزار می شود و در کنار این رویداد نمایشگاهی هم از دستاوردهای این فعالان در دید بازدید کنندگان قرار گرفته است.

صنایع دستی، خشکبار، صنایع تبدیلی و تکمیلی، شیرینجات سنتی، گیاهان دارویی، لوازم بهداشتی و آرایشی طبیعی، پوشاک سنتی ، سنگتراشی، صنایع چرم و چوب و همچنین غذاهای بومی و محلی هم در کنار صنایعی مثل نانو و پیبادهای کشاورزی و معرفی سایر فعالیت های اقتصادی سازمان بسیج سازندگی از انواع فعالیتهای ارایه شده در نمایشگاه طلایه داران اقتصاد مقاومتی است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور امروز از روند آماده سازی نمایشگاه رویداد ملی طلایه داران اقتصاد مقاومتی بازیدکرد.

سردار محمد زهرایی در ابتدای این رویداد در جمع خبرنگاران  با بیان اينکه نبرد تمدنی بین جبهه حق و استکبار تمام‌نشدنی است، اظهار داشت: امروزه رویارویی حق و استکبار به لبه خود نزدیک شده و ما ناگزیر هستیم جایگاه خود را پیدا کرده و آن را ارتقا دهیم.

سردار زهرایی با تأکید بر اینکه خون بر شمشیر پیروز است، ادامه داد: زمانی که معتقد هستید خون بر شمشیر پیروز است باید باور، اعتقاد و اراده داشته و مقاومت کنید.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه مقاومت در برابر هجمه دشمنان تنها با کمک مردم انجام می‌شود، افزود: امروز در جنگ تمام‌عیاری با دشمنان هستیم؛ اگر می‌خواهیم در جنگ اقتصادی مقاوم، پیروز و اقتصاد مقاومتی موفق شویم و همچون حوزه نظامی بازدارندگی داشته باشیم حتماً باید مردم را در اقتصاد نقش دهیم.

سردار زهرایی اضافه کرد: نمایشگاه طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی که در سازمان بسیج در حال برگزاری است بر این تأکید دارد که مردم اراده و باور را در جنگ اقتصادی دارند و همچون بزنگاه‌های انقلاب پای‌کار بوده و محکم ایستادند.
وی اضافه کرد: شبکه عظیم بسیج با راه‌اندازی قرارگاه اقتصاد مقاومتی ثابت کرده که تنها شبکه مویرگی و گسترده‌ای در سراسر کشور است که می‌تواند مردم پایگی اقتصاد را رقم زده و به اثبات برساند.

سردار زهرایی تأکید کرد: در این نمایشگاه بسیج فهم خود از سند اعتلا و در مردم پایه کردن اقتصاد، زنجیره، ارزش، تولید، تبدیل و تجارت با رویکرد دانش‌بنیان و توسط نخبگان را ارائه می‌کند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: مدل‌های رفتاری و الگوهای موفق بسیج در اقتصاد مقاومتی و مردم پایگی اقتصاد در این نمایشگاه کار می‌شود و نزدیک به صد نمونه را در این نمایشگاه مشاهده می‌کنیم.

وی افزود: همایش و اجلاسیه ملی طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی در روز چهارشنبه برگزار می‌شود که سخنران این مراسم فرمانده کل سپاه است؛ همچنین در این رویداد چند رونمایی نیز خواهیم داشت.

سردار زهرایی در حاشیه این بازدید با کارآفرینان برتر کشوری به گفتگو پرداخت.

سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران نیز در محل نمایشگاه این رویداد در سازمان بسیج مستضعفین حاضر شد و اقدام به بازدید از غرفه‌های فناوران و کارآفرینان کرد.