جایگاهCNG جاده حصار خدابنده وضعیت نابسامانی دارد/حفر کانال،عامل تصادف و نزاع در جایگاه سوخت در خدابنده

جایگاهCNG جاده حصار خدابنده وضعیت نابسامانی دارد و با توجه به حفر کانال توسط کشاورزان در حریم جاده، رانندگان جهت سوختگیری نمی توانند از مقابل وارد CNGحصار شوند و به ناچار برای کسبه محل سد معبر کرده اند که خود موجب وقوع حوادثی از قبیل تصادف و نزاع است.به گزارش اشراق۲۴،کشور ایران در طی ۱۰ […]

۸۱۶۰۴۷جایگاهCNG جاده حصار خدابنده وضعیت نابسامانی دارد و با توجه به حفر کانال توسط کشاورزان در حریم جاده، رانندگان جهت سوختگیری نمی توانند از مقابل وارد CNGحصار شوند و به ناچار برای کسبه محل سد معبر کرده اند که خود موجب وقوع حوادثی از قبیل تصادف و نزاع است.به گزارش اشراق۲۴،کشور ایران در طی ۱۰ سال گذشته رشد بسیار خوبی در زمینه صنعت سی.ان.جی داشته است این صنعت توانسته  تا ۷۰ درصد به خود کفایی برسد. هم اکنون حدود ۱۸ میلیون متر مکعب در روز فروش گاز سی.ان.جی است که باعث صرفه‌جویی معادل ۱۸ میلیون لیتر بنزین می‌شود، مخاطبان این صنعت بیشتر حمل و نقل عمومی است که بیشترین مصرف را در این زمینه دارند.

طبق آمار جهانی ما‌به ازاء سه میلیون خودرو، سه هزار جایگاه تک منظوره نیاز داریم که در این خصوص همواره معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش از برنامه افزایش تعداد جایگاه‌های سی.ان.جی متناسب با این آمار خبر داده است.

جایگاههای سی.ان.جی با تجهیزات متوسط جایگاههایی هستند که بواسطه اشغال فضای کمتر نسبت به جایگاههای معمول سی.ان.جی توانایی سوخت‌رسانی به تعداد خودروی کمتری را دارند.

و اما جایگاهCNG جاده حصار از توابع بخش مرکزی شهرستان خدابنده که دارای تجهیزات مناسبی است وضعیت نابسامانی دارد و مشکلات متعددی دارد که در ادامه بخاطر تماس های مکرری که مردم با پایگاه خبری داشته اند و خواستار رسیدگی مسئولین به مشکلات این جایگاه سوخت شدند به برخی از آنها اشاره می شود.

با توجه به سبقت ممنوع بودن و نداشتن دید در ورودی جایگاهCNGنیاز قطعی به شانه آسفالت(نه خاکی)به شدت احساس می شود و آمار تصادفات این قسمت از جاده حصار واقعا تاسف بر انگیز است.

IMG_20160717_140405

با توجه به حفر کانال توسط کشاورزان در حریم جاده، رانندگان جهت سوختگیری نمی توانند از مقابل وارد CNGحصار شوند و به ناچار برای کسبه محل سد معبر کرده اند که خود موجب وقوع حوادثی از قبیل تصادف و نزاع است.

IMG_20160717_140333

سرویس های بهداشتی جایگاهCNG جاده حصار نیز وضعیت مناسبی ندارد و همیشه تعطیل است و مردم نمی توانند از آن استفاده بکنند و این هم مشکل دیگری در این جایگاه سوخت است که مردم از آن گلایه مند هستند و کسی هم پاسخگو نیست.

با توجه به اینکه جاده باریک حصار شاهراه اتصال شمالغرب به غرب و جنوب غرب است و از تردد فوق العاده بالائی برخوردار است اقدامات عاجل مسئولین را می طلبد تا مشکلات آن مرتفع شود و دیگر شاهد تصادف و نزاع در این منطقه نباشیم.

IMG_20160717_140339