توزیع سود سهام شرکت های تعاونی روستایی به سهامداران خدابنده‌ای

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان خدابنده از توزیع مبلغ 640میلیارد تومان سود سهام به 3هزار و 200 نفر از سهامداران شرکت های تعاونی روستایی زرین آباد و گوندره این شهرستان خبر داد.

به گزارش نسیم اشراق،اسماعیل کرمی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان خدابنده از توزیع مبلغ 640میلیارد تومان سود سهام به 3هزار و 200 نفر از سهامداران شرکت‌های تعاونی روستایی زرین آباد و گوندره این شهرستان با حضور جعفری مدیر تعاون روستایی استان زنجان، قاسملو معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان خدابنده،کریمی بخش دار بزینه رود و جمعی از نمایندگان گروه شرکت تعاونی خبر داد.

عبداله جعفری، مدیر تعاون روستایی استان زنجان در جمع سهامداران شرکت‌های تعاونی روستایی زرین آباد و گوندره شهرستان خدابنده اظهار کرد: شبکه تعاونی‌های روستایی به عنوان مهمترین تشکل در بخش کشاورزی، یکی از نهادهای پشتیبانی و حامی توسعه روستایی و بهره برداران و تولید کنندگان بوده است که دارای توانمندیها و ظرفیت‌های بالقوه ای در تامین نیازهای اساسی روستاییان و کشاورزان است.

وی افزود: شبکه تعاونی‌های روستایی، نهادی مردمی است که به عنوان پلی میان آحاد جامعه روستایی و دولت محسوب می‌شود.

اسماعیل کرمی،رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان خدابنده نیز بیان کرد: تعاونی‌های روستایی با برنامه ریزی مناسب برای ارائه خدمات بهتر و بهبود شرایط زندگی مردم و کشاورزان گام برمی‌دارد.

وی اضافه کرد: تعاونی‌های روستایی شهرستان خدابنده اقدامات تحول آفرین و راهبردهای مهمی را برای توسعه تعاونیها شروع کرده است.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان خدابنده ادامه داد: راهکارهای اصلی توزیع عادلانه ثروت و خدمات به مردم و کشاورزان، حرکت در مسیر توسعه تعاونیهاست.

این مسئول افزود: کشاورزان و تولیدکنندگان بخش کشاورزی عمدتا اعضای شرکت‌های تعاونی روستایی هستند که از محل درآمد حاصل از اجرای پروژه‌های اقتصادی در سطح تعاونیها در قالب سود سهام بهره مند می‌شوند.

وی تصریح کرد: در راستای تکالیف قانونی و اساسنامه‌ای و ایجاد اعتماد سازی در سطح اعضای شرکت‌های تعاونی روستایی و پاسخ به مطالبات سهامداران برای اولین بار در سطح استان زنجان،تعاونیهای روستایی شهرستان خدابنده (شرکت های تعاون روستایی گوندره و زرین آباد)در تاریخ 20اسفند ماه با حضور مسئولین تعاون روستایی استان،معاونت فرمانداری شهرستان،بخش دار بزینه رود و مسئول اداره تعاون روستایی شهرستان و جمعی از نمایندگان اعضا شرکت‌های تعاونی روستایی با برگزاری مراسمی به صورت نمادین، 640میلیارد تومان سود سهام به 3هزار و 200 نفر از سهامداران شرکت‌های تعاونی روستایی زرین آباد و گوندره این شهرستان به صورت نقدی پرداخت شد.

این مسئول ادامه داد: شایان ذکر است که این حرکت موجبات رضایتمندی عمومی در سطح شهرستان خدابنده شده است.