تهیه و توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی در لیالی قدر در خدابنده

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره)خدابنده از تهیه و توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی در لیالی قدر در این شهرستان خبر داد.

رضا محمدی رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده در گفتگو با خبرنگارنسیم اشراق با تبریک حلول سال نو و نام گذاری سال جدید با عنوان “جهش تولید با مشارکت مردم “که مقارن با بهار قرآن شده است از سوی مقام معظم رهبری، بیان داشت: برنامه‌های مختلفی از سوی کمیته امداد شهرستان از آغاز ماه مبارک رمضان تا به امروز برگزار شده است.

وی افزود: در آستانه میلاد فرخنده امام حسن مجتبی(ع) قرار داریم، به همین مناسبت و هم چنین در ماه مبارک رمضان در روز پنجشنبه نهم فروردین ماه، برنامه‌هایی را به همین منظور پیش‌بینی کرده‌ایم که مهمترین آنها برگزاری محفل انس با حامیان طرح اکرام است که با حضور خود و مشارکت بی نظیر این افراد، بتوانیم در این ایام مبارک و ماه قرآن خدمات موثرتری را به نیازمندان ارائه کنیم.

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده ادامه داد:برنامه دیگر، اجرای رزمایش کمکهای مومنانه است که با مشارکت انسان دوستانه و مهرورزی همه آحاد جامعه در جهت کمک رسانی و حمایت از خانواده‌های کم برخوردار با تهیه و توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی در لیالی قدر انجام خواهد شد.

این مسئول اضافه کرد: طرح ضیافت افطاری از سوی کمیته امداد خدابنده و با همکاری مرکز نیکوکاری همای رحمت این شهرستان، در روستای چپقلو از توابع بخش دوتپه برگزار خواهد شد.