بازی‌های آسیایی هانگ‌ژو| صدرنشینی و صعود تیم ملی والیبال با پیروزی مقابل بحرین

به گزارش نسیم اشراق از هانگ‌ژو؛ در فاصله یک روز مانده به آغاز بازیهای آسیایی هانگژو رقابتهای ورزشی در برخی از رشته‌ها آغاز شده و ادامه دارد. صعود محمودپور و قهرمانی به فینال روئینگ در ادامه رقابت‌های ملی‌پوشان ایران امیرحسین محمودپور و رضا قهرمانی در روئینگ دونفره سنگین‌وزن تنها نماینده ایران در روز دوم مسابقات […]

به گزارش نسیم اشراق از هانگ‌ژو؛ در فاصله یک روز مانده به آغاز بازیهای آسیایی هانگژو رقابتهای ورزشی در برخی از رشته‌ها آغاز شده و ادامه دارد.
صعود محمودپور و قهرمانی به فینال روئینگ

در ادامه رقابت‌های ملی‌پوشان ایران امیرحسین محمودپور و رضا قهرمانی در روئینگ دونفره سنگین‌وزن تنها نماینده ایران در روز دوم مسابقات بودند که در دور شانس مجدد رقابت کردند.

محمودپور و قهرمانی در گروه دوم شانس مجدد با حریفانی از کره، بحرین، اندونزی و‌ تایلند رقابت کردند و با زمان ۶:۴۵.۱۱ دقیقه دوم و راهی فینال A شدند. در این رقابت نماینده اندونزی اول و کره سوم شدند.

مسابقه فینال این ماده یکشنبه ۲ مهر برگزار می‌شود.
بازدید هاشمی از‌تمرینات قایقرانی

سرپرست کاروان ورزشی کشورمان از تمرینات ملی پوشان قایقرانی ایران شرکت کننده در بازیهای آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ بازدید بعمل آورد.

در ادامه رقابتهای قایقرانی روئینگ بازی‌های آسیایی- هانگژو ۲۰۲۲، صبح امروز محمودپور و قهرمانی در روئینگ دونفره سنگین‌وزن تنها نماینده ایران در روز دوم مسابقات بودند که خوشبختانه بعنوان تیم‌ دوم گروه به دیدار فینال مسابقات راه یافتند.

مناف هاشمی سرپرست کاروان کشورمان تماشاگر ویژه این دیدار بود که بعد از اتمام مسابقات ضمن دیدار با نمایندگان کشورمان از تمرینات ملی پوشان زنان ایران نیز بازدید بعمل آورد و با کادر فنی تیم ملی به گفتگو پرداخت.
عمان دومین قربانی سالمی و شوکتی در والیبال ساحلی

تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (بهمن سالمی – سینا شوکتی) که در روز نخست این رقابت‌ها استراحت داشت، صبح روز گذشته (چهارشنبه ۲۹ شهریور) به مصاف تاجیکستان رفت و این تیم را با اقتدار و نتیجه دو بر صفر شکست داد.

این تیم از ساعت 4:30 امروز به مصاف عمان 2(الجلبوبی و الهاشمی) رفت و با نتایج 21 بر 17 و 21 بر 11 حریف را شکست داد تا دومین پیروزی را در کارنامه خود به ثبت برساند و از ساعت 9 صبح فردا (جمعه 31 شهریور) به مصاف تیم ماکائو 2 رود.

همچنین تیم ملی ب والیبال ساحلی ایران (عباس پورعسگری – علیرضا آقاجانی) که در نخستین روز این مسابقات ماکائو یک و در دومین روز قطر ۲ را شکست داد از ساعت 15:30 امروز به مصاف کره‌جنوبی یک خواهد رفت و در صورت شکست این تیم با اقتدار راهی مرحله حذفی خواهد شد.
تعیین قرعه تیم ملی تنیس روی میز

عصر امروز (پنج شنبه) قرعه‌کشی مرحله گروهی مسابقات تیمی مردان تنیس روی میز بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ انجام شد.

تیم ملی مردان تنیس روی میز ایران در گروه E مسابقات با تیم‌های هنگ‌کنگ، بحرین و مغولستان همگروه شد.

در پایان مرحله گروهی تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله حذفی صعود خواهند کرد.

تیم ملی مردان تنیس روی میز کشورمان با ترکیب نوشاد عالمیان، نیما عالمیان و امیرحسین هدایی با هدایت جمیل لطف‌الله نسبی در این مسابقات حاضر می‌باشد.

مسابقات تیمی تنیس روی میز بازی‌های آسیایی هانگژو از فردا (جمعه) ۳۱ شهریورماه آغاز خواهد شد.

گروه‌بندی مرحله گروهی مسابقات تیمی تنیس روی میز مردان بدین شرح است:

گروه A: چین، عربستان، ویتنام
گروه B: ژاپن، کره شمالی، نپال
گروه C: کره جنوبی، تایلند، ماکائو
گروه D: چین تایپه، قزاقستان، مالدیو
گروه E: ایران، هنگ کنگ، بحرین، مغولستان
گروه F: هند، سنگاپور، ترکمنستان، یمن
پیروزی پسران بهروز مقابل بحرین

 

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود از ساعت ۱۰ صبح امروز (پنج‌شنبه ۳۰ شهریور) برابر بحرین قرار گرفت و سه بر یک حریف را شکست داد.

شاگردان بهروز عطایی در دو ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۹ حریف را شکست دادند اما در ست سوم ۲۲ بر ۲۵ مغلوب حریف شدند تا مسابقه در ست چهارم ادامه یابد. در این ست ملی‌پوشان ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسیدند تا این دیدار را با نتیجه سه بر یک به پایان رسانند.

سید محمد موسوی، امین اسماعیل‌نژاد، امیرحسین اسفندیار، محمدطاهر وادی، شهروز همایونفرمنش، محمد ولی‌زاده و محمدرضا حضرت‌پور(لیبرو) ترکیب آغاز کننده این مسابقه بودند.

پوروانتورو آگونگ از اندونزی به عنوان داور اول و وونگ چی چور از هنگ‌کنگ به عنوان داور دوم قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

در دیگر دیدار امروز قطر به مصاف هنگ‌کنگ رفت و سه بر یک این تیم را شکست داد تا تایلند به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شده و فردا (جمعه ۳۱ شهریور) از ساعت ۶ صبح برابر تیم ملی والیبال ایران قرار گیرد.

تیم ملی بحرین هم با این شکست فردا از ساعت ۶ صبح به مصاف قطر خواهد رفت.

 

این خبر ادامه خواهد داشت…