بازدید بیش از 30هزار نفر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی خدابنده در ایام نوروز

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی شهرستان خدابنده از بازدید بیش از 30هزار نفر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی خدابنده در ایام نوروز خبر داد.

معصومه شیری رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی شهرستان خدابنده در گفت و گو با خبرنگار نسیم اشراق به اقدامات و فعالیتهای انجام شده در طول ایام نوروز و خدمات رسانی به مسافرین نوروزی و هم چنین بازدید از مراکز تفریحی و گردشگری و تاریخی در سطح شهرستان خدابنده اشاره کرد و بیان داشت: امسال ورود گردشگران و مسافرین از نقاط مختلف کشور به شهرستان خدابنده و بازدید از مراکز تاریخی و گردشگری نسبت به گذشته خوب و رشد چشمگیری داشت.

وی افزود: با توجه به مقارن بودن عید نوروز با ماه مبارک رمضان، موج گردشگران و استقبال آنان از مراکز تاریخی و گردشگری مثل بقعه قیدارنبی و غار کتله خور خوب و عالی بود.

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی شهرستان خدابنده اظهار کرد: در این راستا، ستاد خدمات سفر شهرستان خدابنده با همکاری و هم‌یاری تمامی دستگاه‌های اجرایی، خدمات رفاهی در اختیار مسافرین و گردشگران نوروزی قرار دادند.

این مقام مسئول در ادامه تعداد بازدید‌های نظارتی از مراکز اقامتی و تاسیسات پذیرایی خدابنده را ۱۰۴ مورد نام برد و گفت: تعداد کل بازدید از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی خدابنده به 30هزار و 285نفر رسید.

وی افزود: میزان کل اقامت در اقامتگاه‌های رسمی و غیر رسمی و اضطراری خدابنده به ۵۶۴۶ نفر رسید.

این مسئول در پایان سخنان خود از همه عوامل اجرایی ستاد خدمات سفر به‌ویژه تاراسی فرماندار و معاونین فرمانداری شهرستان خدابنده و همه مسئولین دستگاه‌های مربوط در جهت خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم و مسافرین تقدیر و تشکر و از زحمات آنان قدردانی کرد.