اتکا بر تولید داخلی از راهکارهای تحقق شعار سال است/دیدار کار آفرینان و فعالان اقتصادی خدابنده با امام جمعه قیدار+تصاویر

فرمانده سپاه خدابنده گفت: اتکا بر تولید داخلی از جمله راهکارهای تحقق شعار سال تحت عنوان، اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است. به گزارش اشراق۲۴،امروز جمعی از کارآفرینان و فعالان اقتصادی شهرستان خدابنده به مناسبت هفته بسیج سازندگی با حجت الاسلام موسوی امام جمعه قیدار دیدار کردند. ولی اله ابراهیمی فرمانده سپاه خدابنده در این […]

فرمانده سپاه خدابنده گفت: اتکا بر تولید داخلی از جمله راهکارهای تحقق شعار سال تحت عنوان، اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است.DSCN0223

به گزارش اشراق۲۴،امروز جمعی از کارآفرینان و فعالان اقتصادی شهرستان خدابنده به مناسبت هفته بسیج سازندگی با حجت الاسلام موسوی امام جمعه قیدار دیدار کردند.

ولی اله ابراهیمی فرمانده سپاه خدابنده در این دیدار با اشاره به شعار سال و ارائه گزارش عملکرد بسیج سازندگی این شهرستان، تولید داخلی را یکی از محورهای تولید و اشتغال دانست و اظهار داشت: با اتکا بر تولید داخلی و هم افزایی باید درصدد کاهش وابستگی ها برآییم.

وی بیان کرد: باید در تولید داخلی به رفع نیازها داخلی به چشم راهکاری برای صادرات و تبدیل شدن به برندهای منطقه ای، ملی و بین المللی نگریسته شود.

فرمانده سپاه خدابنده ادامه داد: دغدغه همگانی برای تولید، تلاش و برنامه ریزی زمینه ساز اشتغال است که البته با تقویت فرهنگ میسر می شود.

وی با اشاره به اینکه مسئولین هم باید در قالب ارائه مشاوره و حمایت فکری از جوانان راهنمایان خوبی در این راستا باشند افزود: مجموعه های اجرایی نیز می توانند با ایجاد وحدت و نشر راهکارهای سازنده در کنار پرداخت وامهای کم بهره توسط بانکها و تسهیل فرآیند صدور مجوزها توسط مسئولین امر همگی در زمینه تحقق شعار سال موثر باشند.

فرمانده سپاه خدابنده خواستار حرکت جمعی همگان شد و گفت: همه باید برای نشر فرهنگ جهادی و رفع و مانع تحقق شعار امسال بکوشند.

وی افزود: شعار امسال توسط مقام معظم رهبری در قالب اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال چراغ هدایتی بر سر مسیر زندگی مردم و بیانگر حرکتی جهادی است.

ابراهیمی با اشاره به اینکه وظیفه همه ما در جهت تحقق این شعار خطیر است گفت: همگی باید در راستای تقویت فرهنگ کار، اشتغال، وجدان کاری، فرهنگ قناعت، هم افزایی بکوشیم و البته بر اساس یک دستورالعمل قرآنی نیز در پرداختن به کارهای نیک از یکدیگر سبقت بگیریم.

وی افزود: بر اساس منویات معظم له باید خود اتکایی و توجه به تولید داخلی و اشتغال را باور کنیم و این راهکارها را نیز در جامعه نشر دهیم و جوانان را با فرهنگ کار بیشتر اشنا کنیم زیرا بر اساس آیات قرآن سرنوشت هیچ قومی تغییر نمی کند مگر زمانی که خودشان بخواهند بنابراین تلاش همگی امری انکار ناشدنی است.

سپس هریک از حاضران به بیان دیدگاههای خود پرداختند و در ادامه حجت الاسلام موسوی عنوان کرد: مقام معظم رهبری با اشرافی که به مسائل جامعه دارند اولویت خدمات‌رسانی به مردم با همت و اراده تمام دلسوزان را برطرف ساختن سه مسئله فقر، ناامنی و بیسوادی اعلام کرده که بسیج سازندگی امروز با نیتی پاک و خالصانه وارد کارزار شده تا با رفع چهره فقر عدالت اجتماعی را تامین و مستقر کند و با رفع برخی از آسیب‌ها و تهدیدات احتمالی در کنار تامین روحیه انقلابی در مردم صلابت و چهره با عظمت و هیبت با شکوه انقلاب را نمایان کند.

وی ادامه داد: بخش عمده فعالیت‌های بسیج سازندگی مبتنی‌بر امر سازندگی است و بخش دوم، فعالیت‌های جهادی است که گروه‌های جهادی و بسیجیان به نقاط دوردست عزیمت و مناطق محروم را که رنج بیشتری دیده اند را به خدمات خوبی بهره‌مند می‌سازند.
امام جمعه قیدار بابیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی به معنای واقعی بدنه نظام جمهوری اسلامی را از نظر اقتصادی تأمین و ترمیم می‌کند، بیان داشت: اقدام و عمل در زمینه اقتصاد مقاومتی نیازمند تلاش جهادی تمامی آحاد جامعه است و اگر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به‌طوری‌که رهبر معظم انقلاب اسلامی ترسیم کرده‌اند، تحقق یابد، تحریم‌های دشمنان کارساز نبوده و اگر کمی ضعیف‌تر عمل کنیم، دشمن تا نابودی کشور، دست‌بردار نخواهد بود.
 SAM_8717SAM_8711