آموزش و پرورش استان زنجان جزو رتبه‌های برتر کشور است

رئیس فنی حرفه‌ای اداره کل آموزش و پرورش زنجان گفت: اداره کل آموزش و پرورش استان در همه شاخص‌ها جزو رتبه‌های برتر کشور است. به گزارش ثبیر،حمید اخوان پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان آموزشی این شهرستان با بیان اینکه برای تمام مراحل زندگی انسان هدفی وجود دارد، اظهار داشت: ما باید تلاش کنیم به […]

رئیس فنی حرفه‌ای اداره کل آموزش و پرورش زنجان گفت: اداره کل آموزش و پرورش استان در همه شاخص‌ها جزو رتبه‌های برتر کشور است.13920631000486_PhotoA

به گزارش ثبیر،حمید اخوان پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان آموزشی این شهرستان با بیان اینکه برای تمام مراحل زندگی انسان هدفی وجود دارد، اظهار داشت: ما باید تلاش کنیم به هدفی که مورد تایید مقام معظم رهبری (مدظله) است، نائل شویم.

وی در ادامه با اشاره به موفقت‌های کسب شده استان زنجان در سطح کشور خاطرنشان کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان در همه شاخص‌ها از جمله آموزشی‌، پرورشی‌، تامین فضا‌، نیروی انسانی‌ و منابع مالی جزو هشت استان کشور است.

رئیس فنی حرفه‌ای اداره کل آموزش و پرورش زنجان افزود: آموزش و پرورش ابهر نیز در همه شاخص‌ها رتبه عالی بوده و جزو شهرستان‌های برتر استان است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش ابهر در اکثر موارد رتبه نخست مناطق را به خود اختصاص داده است، گفت: این موفقیت را به مسئولان آموزش و پرورش، همه فرهنگیان و دانش‌آموزان شهرستان ابهر تبریک عرض می‌کنیم.

مدیر آموزش و پروش ابهر در این مراسم با بیان اینکه دشمنان از تقوای دینی و نماز نوجوانان و جوانان ما هراس دارند، گفت: چراکه دشمن، تقوا را زمینه‌ساز دفع توطئه‌های خود می‌داند و در این میان حجاب دانش‌آموزان تیری به قلب دشمنان قسم خورده این نظام است.

علیرضا قنبری تصریح کرد: در این راستا دانش‌آموزان باید با رعایت حجاب اسلامی در مسیر حراست از آرمان‌های امام و شهدای گلگون‌کفن گام بردارند.

وی افزود: باید با توجه به مسئله مهم، فرزندانی تربیت کنیم که شایسته جامعه مهدوی باشند و از همه دانش‌آموزان نیز خواهانیم که همت و تلاش کنند تا یک جنبش عظیم و مجاهدت گسترده برای کسب علم و معرفت و ادب در ایران آغاز شود تا بتوانیم شعار نه شرقی و نه غربی‌، جمهوری اسلامی و استقلال و آزادی را جامه عمل بپوشانیم.

مدیر آموزش و پروش ابهر با اشاره به تلاش دشمن برای زدودن اعتقادات پاک از جامعه اسلامی ایران، عنوان داشت: در این راستا باید تمامی تلاش خود را به کار گرفته و دانش‌آموزان را با توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان آگاه کنیم.