جانبازان،عمارهاى انقلاب هستند

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران خدابنده گفت: جانبازان عمارهاى انقلاب هستند و مانده‌اند تا پرچم امام را برافراشته نگاه دارند.

به گزارش نسیم اشراق،در آستانه میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز ،علی اصغر اسکندری رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران خدابنده و هیئت همراه،از چند خانواده جانباز در روستاهای محمودآباد و آبی سفلی این شهرستان دیدار و تجلیل از آنها انجام شد.

اسکندری در منزل خانواده جانباز صمداله شهبازی در روستای محمودآباد از زحمات و جانفشانی های این خانواده و جانباز سرافراز قدردانی و از نزدیک از مشکلات این جانباز و مسائل معیشتی و امور زندگی وی مطلع شد.

وی در این دیدار با تاکید بر اینکه همه ما وظیفه داریم در راستای خدمت‌رسانی به ایثارگران، جانبازان و آزادگان کمر همت ببندیم تا خدمات در شأن آنها باشد، گفت: امیدواریم از نظر کمی و کیفی این خدمات بهتر شود.

اسکندری به چهارم شعبان ميلاد حضرت ابولفضل(ع) و روز جانباز اشاره کرد و گفت: حضرت عباس،فداكارى بى‏‌مانند درتاريخ بشرى‏ و بزرگ‌‏جانباز تاريخ انسانيت است كه راه و رسم عاشقى و شيوه جانبازى را به جهانيان آموخت.

وی ادامه داد: جانبازان با تقدير خدا و مشيّت الهى از وادى شهادت بازگشته‌‏اند، تا به ما در راه ماندگان، راه رستگارى‏ بياموزند، جانبازان عمارهاى انقلاب هستند و مانده‌‏اند تا پرچم امام را برافراشته نگاه دارند، آنان مانده‌‏اند تا به ما بگويند كدام راه، راه اصيل انقلاب است و هم‏چنان در صحنه باقى مانده‌‏اند تا ولايت تنها نماند .

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران خدابنده تصریح کرد: جانبازان شهید زنده هستند شهدای عزیز در یک لحظه شهید می‌شوند و به ملکوت اعلا می‌پیوندد اما جانبازان از لحظه نایل شدن به درجه رفیع جانبازی تا لحظه شهادت درد و رنج‌های زیادی را تحمل می‌کنند.

اسکندری خاطرنشان کرد: جانبازان سند زنده و افتخار بزرگ نظام اسلامی هستند که به واسطه ایمان و بردباری این جانبازان و شهدای عزیز بود که نظام اسلامی پیروز شد.

وی ادامه داد: خودگذشتگی و فداکاری جانبازان ستودنی و قابل ستایش است در واقع جانبازان برکت نظام جمهوری اسلام هستند.

در ادامه رئیس اداره بنیاد شهید شهرستان با حضور در منزل جانباز فوتی احسان اله مرادی از روستای محمودآباد از همسر این جانباز تجلیل کرد و از مشکلات و درخواست‌های خانواده آن مرحوم آگاه شد و بیان داشت: به امید خدا با پیگیری‌های لازم دغدغه‌های خانواده های جانبازان را رفع خواهیم کرد.

آخرین دیدار مسئولین اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان در روستای آبی سفلی در منزل شمس اله فیروزی بود که با این جانباز رشید اسلام دیدار کرد و از زحمات و رشادتهای این سرافراز، تجلیل شد.