مشکلات اقتصادی موجب بالا رفتن سن ازدواج شده است

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده با بیان اینکه ازدواج یکی از اتفاقات مهم زندگی است و از نظر اجتماعی به عنوان پیوندی با ثبات و هدفمند میان زن و مرد شناخته می‌شود گفت: مشکلات اقتصادی موجب بالا رفتن سن ازدواج شده است به گزارش اشراق24،غدیر خلجی اظهار کرد: به منظور ترویج سنت‌های […]

indexمدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده با بیان اینکه ازدواج یکی از اتفاقات مهم زندگی است و از نظر اجتماعی به عنوان پیوندی با ثبات و هدفمند میان زن و مرد شناخته می‌شود گفت: مشکلات اقتصادی موجب بالا رفتن سن ازدواج شده است

به گزارش اشراق24،غدیر خلجی اظهار کرد: به منظور ترویج سنت‌های حسنه در بحث ازدواج و تشویق مددجویان به انجام ازدواج آسان نسبت به ارائه خدمات حمایتی در این بخش اقدام می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه در همین راستا نسبت به اهدای کمک هزینه ازدواج اقدام می شود، تصریح کرد: فرهنگ سازی ازدواج آسان و تشویق جوانان به انجام این سنت حسنه از اولویت های کمیته امداد است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه در این راستا در شهرستان خدابنده نسبت به اهدای کمک هزینه ازدواج به مددجویان اقدام شده است، تصریح کرد: در این ایام 13 کمک هزینه ازدواج به مبلغ 152 میلیون ریال به نوعروسان پرداخت شده است

خلجی اظهار کرد: ازدواج مقدس‌ترین پیوند در دین اسلام است و در بسیاری از آیات قرآنی به آن تاکید و اشاره شده است

وی با اشاره به اینکه ازدواج یکی از اتفاقات مهم زندگی است و از نظر اجتماعی به عنوان پیوندی با ثبات و هدفمند میان زن و مرد شناخته می‌شود، اضافه کرد: مشکلات اقتصادی موجب بالا رفتن سن ازدواج شده است.

خلجی از برگزاری دوره‌های آموزشی برای مددجویان خبر داد و گفت: در این دوره های آموزشی که با عنوان مهارت‌های زندگی برگزار می شود، موضوعاتی از قبیل نحوه رفتار با همسر، تربیت فرزند و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش داده می شود.

وی با اشاره به اینکه در همین راستا نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط برگزار می‌شود، تصریح کرد: این دورهها در قالب کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های زندگی با حضور زوج‌های جوان برگزار می‌شود.

 مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده با بیان اینکه در این دوره‌های مهارت‌های زندگی مشترک، برخورد با مشکلات و آسیب‌های اجتماعی به مددجویان آموزش داده می‌شود، اضافه کرد: همچنین در همین راستا دوره‌های آموزشی بهداشتی نیز برگزار می‌شود.

غدير خلجي افزود: كمك هزينه ازدواج به صورت هديه ازدواج و همچنين كمك هزينه خريد جهيزيه اهدا ميشود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده ادامه داد: در همين راستا کمیته امداد امام خمینی (ره) اداره گرماب در سه ماهه سوم سال 94 تعداد 7 فقره جهیزیه به مبلغ 140 ميليون ريال به نوعروسان تحت حمایت پرداخت كرده است.