گازرسانی به 77 روستای شهرستان خدابنده در دست اجرا است

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان تعداد روستاهای در دست طراحی شهرستان خدابنده را 89 روستا اعلام کرد و ابراز داشت: در حال حاضر گازرسانی به 77 روستای شهرستان خدابنده در دست اجرا است.به گزارش اشراق24،سعید عسگریان امروز اظهار داشت: شرکت گاز استان برای گازرسانی به نقاط مختلف استان زنجان از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کند. وی […]

indexمدیرعامل شرکت گاز استان زنجان تعداد روستاهای در دست طراحی شهرستان خدابنده را 89 روستا اعلام کرد و ابراز داشت: در حال حاضر گازرسانی به 77 روستای شهرستان خدابنده در دست اجرا است.به گزارش اشراق24،سعید عسگریان امروز اظهار داشت: شرکت گاز استان برای گازرسانی به نقاط مختلف استان زنجان از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کند.

وی به وضعیت گازرسانی شهرستان خدابنده اشاره کرد و گفت: طی روزهای گذشته گازرسانی به پنج روستای شهرستان خدابنده انجام‌ شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه با گازرسانی به این روستاها یک هزار و 42 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند، افزود: اعتبار لازم برای افتتاح این پروژ‌ه‌ها 58 هزار و 991 میلیون ریال است.

عسگریان تعداد انشعابات لازم برای افتتاح این پروژه‌ها را یک هزار و 42 انشعاب اعلام کرد و یادآور شد: شبکه فولادی و خط تغذیه لازم برای افتتاح این پروژه‌ها 8.57 کیلومتر است.

* گازرسانی به 69 روستای شهرستان خدابنده کلنگ زنی شده است

وی با اشاره به اینکه گازرسانی به 69 روستای شهرستان خدابنده کلنگ زنی شده است، ابراز داشت: با افتتاح این پروژه‌ها 10 هزار و 159 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان اعتبار لازم برای افتتاح این پروژه‌ها را 580 هزار و 415 میلیون ریال اعلام کرد و ابراز داشت: تعداد انشعابات لازم برای افتتاح این پروژه‌ها 10 هزار و 56 انشعاب است.

عسگریان شبکه فولادی و خط تغذیه لازم برای این پروژه‌ها را 105 کیلومتر اعلام کرد و گفت: شبکه PE لازم برای این پروژه‌ها 433 کیلومتر است.

وی بابیان اینکه گازرسانی به شهر زرین رود شهرستان خدابنده انجام‌شده است، افزود: با بهره‌برداری از این پروژه یک هزار و 352 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان اعتبار لازم برای افتتاح این پروژه‌ را 40 هزار میلیون ریال اعلام کرد و یادآور شد: برای بهره‌برداری از این پروژه یک هزار و 610 انشعاب استفاده‌شده است.

عسگریان از افتتاح خط انتقال گرماب – زرین رود (ک 30 -11)خبر داد و افزود: اعتبار لازم برای افتتاح این پروژه‌ها 92 هزار و 500 میلیون ریال است

وی از کلنگ‌زنی خط انتقال گرماب – زرین رود (ک 40-31) داشت: اعتبار لازم برای افتتاح این پروژه‌ها 46 هزار و 250 میلیون ریال است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه گازرسانی به یک واحد صنعتی و مجتمع عمده انجام‌شده است، ابراز داشت: 29 میلیون ریال اعتبار برای افتتاح این پروژه هزینه شده است.

* گازرسانی به 77 روستای شهرستان خدابنده در دست اجرا است

عسگریان در ادامه به وضعیت گازرسانی به روستاهای شهرستان خدابنده اشاره کرد و یادآور شد: تعداد کل روستاهای شهرستان خدابنده 226 روستا است.

وی تعداد روستاهای در دست طراحی شهرستان خدابنده را 89 روستا اعلام کرد و ابراز داشت: در حال حاضر گازرسانی به 77 روستای شهرستان خدابنده در دست اجرا است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان تعداد خانوار در حال گازرسانی شهرستان خدابنده را 11 هزار و 834 خانوار اعلام کرد و یادآور شد: تاکنون گازرسانی به 53 روستای این شهرستان انجام‌شده است.

عسگریان از بهره‌مندی 43 درصدی خانوارهای روستایی شهرستان خدابنده از نعمت گاز طبیعی خبر داد و اظهار داشت: همچنین خانوار شهری بهره‌مند از گاز طبیعی شهرستان خدابنده 93.2 درصد است.