شهرداری قیدار مبلغ ۱۰میلیارد تومان به افراد حقیقی و حقوقی بدهکار است

شهردار قیدار در آستانه ۱۴تیر روز شهرداری ها  با بیان اینکه شهرداری قیدار مبلغ ۱۰میلیارد تومان به افراد حقیقی و حقوقی بدهکار استگفت: شهرداری ها با بدهی های کلان سر در گریبان هستند و شهرداری قیدار یک مقدار بیشتر از شهرداری های دیگر با این مسئله درگیر است و کمک دولت به عنوان ارزش افزوده […]

DSCN4035شهردار قیدار در آستانه ۱۴تیر روز شهرداری ها  با بیان اینکه شهرداری قیدار مبلغ ۱۰میلیارد تومان به افراد حقیقی و حقوقی بدهکار استگفت: شهرداری ها با بدهی های کلان سر در گریبان هستند و شهرداری قیدار یک مقدار بیشتر از شهرداری های دیگر با این مسئله درگیر است و کمک دولت به عنوان ارزش افزوده به شهرداری قیدار بسیار اسف بار است.به گزارش اشراق۲۴ رحمت یوسفلی شهردار قیدار در آستانه ۱۴تیر روز شهرداری ها اظهار کرد: شهرداری ها با بدهی های کلان سر در گریبان هستند و شهرداری قیدار یک مقدار بیشتر از شهرداری های دیگر با این مسئله درگیر است و الان نزدیک ۱۰میلیارد تومان به افراد حقیقی و حقوقی بدهکار است که برای حل مشکلات در شهر،نیاز به همدلی و کمک مردم داریم.

وی افزود: شهرداری برخواسته از بطن مردم است و نهادی است که از سوی مردم انتخاب و با کمک شهروندان بدون نگاه به مسائل سیاسی و جناحی اداره می شود.

شهردار قیدار ادامه داد: شهر قیدار دارای پتانسیل هایی برای توسعه است و امروز وضعیت شهرداری به حدی رسیده است که نیاز به کمک و همراهی مردم دارد و با کمک آنها می توانیم شهری شایسته مردمانش بسازیم.

این مسئول که ۷ماه از انتخابش به عنوان شهردار قیدار می گذرد افزود: متاسفانه طبقه بالا در این شهر عوارض پرداخت نمی کنند و ما در حال حاضر این موضوع را ادامه داده و فیش هایی به درب منازل فرستیم و قرار نیست که رانت خواری،تبعیض در پرداخت عوارض باشد و هر کسی ملک بیشتر دارد باید عوارض زیادت نیز پرداخت کند.

یوسفلی با اشاره به اینکه متاسفانه در گذشته ساختمان بزرگ جنب شهرداری را به اداره آگاهی و ترمینال شهر را به راهور بخشیده اند گفت: شهرداری خودش نیاز به این فضاها دارد که اگر ساختمان های موجود در دست شهرداری بود،شهر با کمبود فضا مواجه نبود.

وی به کلنگ زنی های سال های قبل برای احداث ترمینال اشاره کرد و گفت: چون در گذشته کلنگ زنی بدی انجام شده است،برخی ها عنوان می کنند در داخل ترمینال به ما ۲۰مغازه اختصاص دهید.

یوسفلی ادامه داد: ما برای هر اقدامی باید از اداره اوقاف و امور خیریه اجازه بگیریم و به نوعی شهرداری و اوقاف در اداره شهر مشترک هستند.

وی تصریح کرد: شهرداری از بابت زمین هم به مردم بدهکار و جم بالائی بدهی دارد و باید به شهرداری کمک کنیم تا مشکل برطرف شود که اگر این کار صورت نگیرد شاید اسم شهر داشته باشد ولی ما شاهد شهرنشینی نخواهیم بود و این مسئله می طلبد که فرهنگ و تعصب شهر مشینی ما نسبت به جاهای دیگر بیشتر باشد.

یوسفلی با بیان اینکه برخی شهروندان در مقابل این سوال که چرا غیر مجاز ساختمان احداث می کنید می گویند اینجا قیدار است افزود: این جمله آدم را آزار می دهد که چرا آنها نباید عوارض بدهند در حالی که ما به آنها کمک می کنیم تا مشکل حل شود.

وی ادامه داد: اگر شهروندان ما را خلافکار بار بیاورند فاتحه شهر خوانده شده است و انتظار داریم همه به قانون تمکین کرده و افرادی که سرمایه و توان مالی بیشتری دارند در خصوص سرمایه گذاری و عمران و آبادانی کمک کنند.