جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد

کشف میلیاردی گندم قاچاق در خدابنده

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف میلیاردی گندم قاچاق در خدابنده خبر داد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف میلیاردی گندم قاچاق در خدابنده خبر داد.

به گزارش نسیم اشراق ایرج خانی‌پور امروز از برخورد پلیس با قاچاق خبر داد و اظهار کرد: در فصل برداشت محصول گندم باید با نظارت بیشتر، دست سوءاستفاده کنندگان در قاچاق این محصول قطع شود.

وی با اشاره به اینکه بازرسی نیروی انتظامی با همکاری دستگاه‌های مربوطه در نقاط مختلف مستقر می‌شود، گفت: با تشدید نظارت و باززرسی، دست دلال‌ها و سوءاستفاده کنندگان در فصل برداشت محصول گندم کوتاه می‌شود ضمن اینکه شرایط مناسب برای خرید محصولات از کشاورزان در مراکز خرید فراهم است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان در ادامه ضمن ارائه گزارشی از کشف گندم قاچاق در استان، از شناسایی و کشف گندم احتکار شده به ارزش ۶ میلیارد ریال توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان خدابنده خبر داد.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی در راستای مقابله با احتکارو قاچاق گندم با انجام کار اطلاعاتی یک انبار گندم احتکار شده را شناسایی و از انبار مذکور مقدار ۵۰ تن گندم احتکار شده کشف کردند.

خانی‌پور ارزش گندم احتکار شده را بنا بر نظر کارشناسان، ۶ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه دو متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی همچنین از کشف داروی قاچاق در سلطانیه خبر داد و گفت: مأموران کلانتری ۱۱ سلطانیه هنگام گشت زنی و کنترل محورهای مواصلاتی در عملیاتی به یک دستگاه کامیونت خاور مشکوک و خودرو را برای بررسی متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: مأموران در بازرسی از این خودرو مقدار ۱۲۸ عدد انواع داروی خارجی قاچاق را کشف کردند و در این راستا یک متهم دستگیر و به همراه اموال مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.