کاهش 39 درصدی نزاع در استان زنجان؛ تصادفات در استان زنجان بیش از 39 درصد کاهش یافت

مدیرکل پزشک قانونی استان زنجان با اشاره به اینکه امسال یک هزار و 552 مورد نزاع در استان زنجان وجود داشت، گفت: امسال میزان نزاع در استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 39 درصد کاهش دارد. مهرداد ستاره در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا, با اشاره به اینکه با اشاره به اینکه در سال […]

735995مدیرکل پزشک قانونی استان زنجان با اشاره به اینکه امسال یک هزار و 552 مورد نزاع در استان زنجان وجود داشت، گفت: امسال میزان نزاع در استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 39 درصد کاهش دارد.

مهرداد ستاره در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا, با اشاره به اینکه با اشاره به اینکه در سال جاری 97 مورد حوادث کار در زنجان وجود داشت، اظهار کرد: میزان حوادث کار در استان زنجان نسبت به سال گذشته تغییری نکرده است.

وی با اشاره به متوفیان ناشی از غرق شدگی امسال در زنجان گفت: امسال در استان زنجان دو نفر به دلیل بی‌توجهی در سد‌ها جان خود را از دست داده‌اند.

وی متوفیان ناشی از گاز گرفتگی در استان زنجان در سه ماه نخست امسال را 10 نفر عنوان کرد و گفت: 9 نفر نیز امسال بر اثر استفاده از مواد مخدر روانگردان جان خود را از است دادند.

مدیرکل پزشک قانونی استان زنجان میزان مرگ ناشی از اعتیاد و مصرف مواد روانگردان در سال 95 و 94 در استان زنجان را به ترتیب 8 و 9 نفر اعلام کرد و گفت: این میزان در سال 95 نسبت به سال 94 با افزایش 12.50 درصدی مواجه بوده است.

وی در مورد میزان خودکشی به ثبت رسیده در سال 94 عنوان کرد: میزان خودکشی در سال 94 نسبت به سال 93، 31 درصد کاهش یافته است.

ستاره با اشاره به کاهش قابل توجه آمار متوفیات ناشی از حوادث کار در استان زنجان عنوان کرد: امسال 2 نفر بر اثر حوادث کار جان خود را از دست داده‌اند که این میزان نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه خودرو‌های سواری بیشتری تصادفات را در استان زنجان دارد، گفت: امسال 20 مورد از تصادفات در استان زنجان توسط خودرو‌های سواری اتفاق افتاده است.

مدیرکل پزشک قانونی استان زنجان از کاهش 39 درصدی تصادفات در استان زنجان خبرداد و گفت: در سه ماهه امسال 28 مورد تصادف در زنجان اتفاق افتاده که سال گذشته 46 مورد بود 39.13 درصد کاهش یافته است.