کانون شهید فهمیده قیدار قهرمان مسابقات کاراته کشور شد+تصویر

با اتمام مسابقات قهرمانی کاراته کشور سبک وادوکای در شهر قیدار، تیم کانون شهید فهمیده آموزش وپرورش خدابنده اول و شهر زنجان نایب قهرمان این رقابت ها شد.به گزارش اشراق۲۴،مسابقات قهرمانی کاراته کشور سبک وادوکای در کانون شهید فهمیده شهر قیدار برگزار شد. در این مسابقات ۱۵ استان از سراسر کشور اعلام آمادگی کرده بودند […]

۴۲۵۲۱۹۳۵۴_۱۲۴۷۴۲با اتمام مسابقات قهرمانی کاراته کشور سبک وادوکای در شهر قیدار، تیم کانون شهید فهمیده آموزش وپرورش خدابنده اول و شهر زنجان نایب قهرمان این رقابت ها شد.به گزارش اشراق۲۴،مسابقات قهرمانی کاراته کشور سبک وادوکای در کانون شهید فهمیده شهر قیدار برگزار شد.

در این مسابقات ۱۵ استان از سراسر کشور اعلام آمادگی کرده بودند که در نهایت ۵۰۰ نفر کاراته کار با حضور ۶۰ داور و مربی، در رده های مختلف خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان؛ در دو بخش کاتا و کومیته، با یکدیگر به مدت سه روز به مبارزه پرداختند.

این مسابقات با تلاش های بی وقفه حسن کریمی،  رئیس سبک وادوکای کاراته شهرستان خدابنده و رئیس کمیته داوران استان زنجان در سبک وادوکای از دبیران آموزش و پرورش خدابنده، و با همکاری اسدی مدیر آموزش و پرورش   وهمکاری اداره ورزش و جوانان و هیئت کاراته شهرستان خدابنده برگزار شد.

در پایان این مسابقات تیم کاراته کانون شهید فهمیده شهرستان خدابنده  و تیم استان زنجان با توانست با کسب ۱۱ مدال طلا، ۲۲ مدال نقره و ۳۶ مدال برنز در تمام رده های سنی، مقام نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد، همچنین در این مسابقات تیم استان مازندران مقام نخست و تیم استان خوزستان نیز مقام سوم را کسب کردند.