پروژه‌های نیمه تمام اوقاف شهرستان خدابنده امسال عملیاتی می‌شود

رئیس اداره اوقاف شهرستان خدابنده به بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی تا پایان سال اشاره کرد و گفت: پروژه‌های عمرانی اوقاف در شهرستان خدابنده امسال عملیاتی می‌شود. به گزارش اشراق آنلاین،حجت‌الاسلام حسن‌رضا محمدی اظهار داشت: پروژه مجتمع تجاری، اداری به مساحت 350 متر مربع و زیربنای یک هزار و 250 متر مربع با 50 درصد پیشرفت فیزیکی […]

13921206000738_PhotoAرئیس اداره اوقاف شهرستان خدابنده به بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی تا پایان سال اشاره کرد و گفت: پروژه‌های عمرانی اوقاف در شهرستان خدابنده امسال عملیاتی می‌شود.

به گزارش اشراق آنلاین،حجت‌الاسلام حسن‌رضا محمدی اظهار داشت: پروژه مجتمع تجاری، اداری به مساحت 350 متر مربع و زیربنای یک هزار و 250 متر مربع با 50 درصد پیشرفت فیزیکی تا بهمن ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه پروژه تالار احسان 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ابراز کرد: احداث این پروژه تا تیرماه امسال پایان می‌یابد و پروژه تجاری، خدماتی به مساحت 500 متر مربع با زیربنای دو هزار و 500 متر مربع در چهار طبقه نیز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با اشاره به اقدامات انجام شده برای درآمدزا کردن موقوفات شهرستان خدابنده تصریح کرد: در این راستا پروژه‌های بزرگ سرمایه‌گذاری موقوفات را آغاز کرده‌ایم.

وی افزود: احداث تالار احسان، مجتمع تجاری، اداری، ترمینال جنوب، مجتمع تجاری، خدماتی از پروژه‌های در حال احداث در این شهرستان است که منظور افزایش درآمد موقوفات تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسند.

حجت‌الاسلام محمدی با اشاره به اینکه شش دانگ شهرستان خدابنده موقوفه است، گفت: 42 روستای شهرستان خدابنده موقوفه بوده و تعداد وقف موقوفات به ویژه وقف‌های شخصی در شهرستان خدابنده سالانه در حال افزایش است.

وی با بیان اینکه به 16 مورد از موقوفات شهرستان خدابنده عمل می‌شود، خاطرنشان کرد: اجرایی کردن تمام موقوفات در شهرستان خدابنده کاری عملی نبوده و تنها به 16 موقوفه از موقوفات این شهرستان عمل می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه صد در صد نیات واقفان در شهرستان خدابنده احیا شده است، ابراز کرد: حدود 13 مورد وقف در شهرستان خدابنده ثبت شده است که امیدواریم با ارائه تبلیغات تعداد موقوفات شهرستان خدابنده افزایش یابد.

وی با بیان اجرای طرح آرامش بهاری در امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان خدابنده عنوان کرد: اجرای این طرح با برنامه‌های متنوع تا 15 فرودین در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان خدابنده ادامه دارد.