واگذاری کار به مدیران متدین و انقلابی،عامل رونق گرفتن تولید داخلی/بخاطر سیاست های نادرست،جوانان ما بیکارند

امام جمعه قیدار با بیان اینکه مهم‏ترین اولویت برای حل این بحران اساسی بیکاری، تکیه بر «تولید ملی و تولید داخلی» است گفت: آنچه  برای رونق گرفتن تولید داخلی لازم است و کلید اصلی حل همه مشکلات است واگذاری کار به مدیران متدین، انقلابی، کارآمد و پرتحرک‏ است. به گزارش اشراق۲۴،حجت الاسلام موسوی امام جمعه […]

امام جمعه قیدار با بیان اینکه مهم‏ترین اولویت برای حل این بحران اساسی بیکاری، تکیه بر «تولید ملی و تولید داخلی» است گفت: آنچه  برای رونق گرفتن تولید داخلی لازم است و کلید اصلی حل همه مشکلات است واگذاری کار به مدیران متدین، انقلابی، کارآمد و پرتحرک‏ است.۳۴۳۷۰۰۵_۴۵۱

به گزارش اشراق۲۴،حجت الاسلام موسوی امام جمعه قیدار اظهار کرد: یکی از مسائل مهم در اقتصاد ملی  مسأله اشتغال و بیکاری است و در حال حاضر حداقل دو میلیون و هفتصد هزار بیکار رسمی و تا ۵ و ۷ میلیون نفر بیکار غیر رسمی در کشور وجود دارند و  وقتی این آمار را در کنار افراد بیکار شده از کار به‏ واسطه رکود اقتصادی و تعطیلی واحدهای تولیدی در کشور قرار می دهیم اولین چیزی که به ذهن هر شهروندی خطورمی کند بحران بیکاری است.

وی افزود: مهم‏ترین اولویت برای حل این بحران اساسی، تکیه بر «تولید ملی و تولید داخلی» است و آنچه  برای رونق گرفتن تولید داخلی لازم است و کلید اصلی حل همه مشکلات است واگذاری کار به مدیران متدین، انقلابی، کارآمد و پرتحرک‏ است.

امام جمعه قیدار ادامه داد: مدیری که رسما اعلام می ‏کند سقف توانمندی ایرانی ‏ها ساخت آبگوشت بزباش است، وزیری که از ساعت ۱۱ صبح تا ۴ بعد ازظهر در دفتر کارش حضور دارد نمی تواند مدیر انقلابی و کار آمد و پر تحرک باشد.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: نکته مهم دیگر در تقویت تولید داخلی و اشتغال این است که واردات کالاهایی که در داخل به اندازه کافی تولید می‏ شوند، مقام معظم رهبری فرمودند باید حرام شرعی و قانونی شناخته شود.

امام جمعه قیدار با بیان اینکه وارد کردن مواردی مثل کالاهای آرایشی، غذای سگ، زین اسب، دسته بیل و ماشین های لوکس و واقعا مایه شرمنده گی است، گفت: متاسفانه ما می بینیم با سیاست های نادرست، برای کارگران چینی و ترکیه و امثال این ها شغل ایجاد کردیم اما در عوض جوانان خودمان را بیکار کردیم.

حجت الاسلام موسوی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ابتدای سال در حرم رضوی،عنوان کرد: خلاصه مطالب مقام معظم رهبری این بود که مسأله اساسی و اولویت اول کشور اقتصاد است و گره اصلی مشکلات اقتصادی کشور «رکود تولید» و «بیکاری به‏ خصوص بیکاری جوانان تحصیل کرده» و «مشکلات معیشتی مردم به‏ ویژه طبقات ضعیف» است.