هیچ کدام از خطوط دفاعی و دشمن در مقابل سردار سلیمانی نمی توانست مقاومت کند

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان  در مراسم اربعین سردار شهید سلیمانی گفت: شهید سلیمانی همیشه در سخت ترین عملیات ها خط شکن بود و هیچ کدام از خطوط دفاعی و دشمن در مقابل سردار نمی توانست مقاومت کند.  به گزارش نسیم اشراق،مراسم اربعین شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور سردار کرمی فرمانده سپاه […]

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان  در مراسم اربعین سردار شهید سلیمانی گفت: شهید سلیمانی همیشه در سخت ترین عملیات ها خط شکن بود و هیچ کدام از خطوط دفاعی و دشمن در مقابل سردار نمی توانست مقاومت کند. 

به گزارش نسیم اشراق،مراسم اربعین شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور سردار کرمی فرمانده سپاه انصار المهدی(عج)استان زنجان و امام جمعه و فرماندار و سایر مسئولان شهرستان خدابنده و اقشار مختلف مردم  در مصلای نماز جمعه شهر قیدار برگزار شد.

در ابتدای مراسم حجت الاسلام موسوی امام جمعه قیدار ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد:این مرد سرباز واقعی ولایت بود و در این زمینه الگو و زبانزد عام و خاص بود.
سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در این مراسم با تسلیت شهادت «سردار دل ها سپهبد شهید قاسم سلیمانی» و تشکر از همه کسانی که در مراسم شرکت کرده اند به سخنرانی درباره شهید سلیمانی پرداخت.
فرمانده سپاه زنجان در توصیف ویژگی های این شهید گفت:سخن گفتن از سردار سلیمانی مانند این است که از یک اقیانوس در یک ظرف کوچک آب برداریم و ما قادر نیستیم از این سردار صحبت کنیم. حاج قاسم، از فرماندهان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله کرمان که همیشه در سخت ترین عملیات ها خط شکن بود و هیچ کدام از خطوط دفاعی و دشمن در مقابل سردار نمی توانست مقاومت کند.

وی افزود: سردار همیشه می گفت: “از قافله شهدا عقب مانده ام”و در نهایت به آرزویش که شهادت بود رسید و این کمترین مزدی بود که خدا برای سالها مجاهدت و از خودگشتگی به وی عطا کرد.