هیچ مهد کودکی بدون مجوز در خدابنده فعالیت نمی کند/اجرا شدن طرح”یاوران کوچک نماز” در خدابنده

رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده با بیان اینکه در سطح این شهرستان خدابنده هیچ مهد کودکی بدون مجوز فعالیت نمی کند گفت: استفاده از مدرسین مجرب در حوزه آموزش های دینی از راهکارهای مطلوب برای توسعه فرهنگ نماز در جامعه است. عصمت نصیری قیداری رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴، […]

رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده با بیان اینکه در سطح این شهرستان خدابنده هیچ مهد کودکی بدون مجوز فعالیت نمی کند گفت: استفاده از مدرسین مجرب در حوزه آموزش های دینی از راهکارهای مطلوب برای توسعه فرهنگ نماز در جامعه است.

عصمت نصیری قیداری رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴، با بیان اینکه در سطح شهرستان خدابنده هیچ مهد کودکی بدون مجوز فعالیت نمی کند افزود:استفاده از مدرسین مجرب در حوزه آموزش های دینی از راهکارهای مطلوب برای توسعه فرهنگ نماز در جامعه است.

وی به اهمیت برگزاری برنامه های فرهنگی و دینی در کنار سایر آموزش ها برای کودکان اشاره کرد و خاطر نشان ساخت:کودکان در سنین پایین ظرفیت خوبی برای تربیت و آموزش صحیح توسط مربیان مهدها بشمار می روند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده با بیان اینکه این دوره آموزشی مورد استقبال مربیان مهدها ی کودک قرار گرفت ادامه داد:این دوره آموزشی با همکاری ستاد اقامه نماز استان، با هدف آموزش شیوه های نوین و تدریس علوم قرآن و چگونگی انتقال به کودکان برگزار شد.

وی گفت : در حال حاضر ۳۸ مهد کودک در شهرستان خدابنده فعال است و بهزیستی استان زنجان نظارت آنها را برعهده دارد.

این مسئول ادامه داد: این دوره آموزشی توسط مدرس حوزه علمیه حجت السلام و المسلمین آموزگار به مدت ۱۶ ساعت برای مدیران مهدهای کودک بهزیستی شهرستان خدابنده برگزار شد.