هفته بهزیستی در خدابنده از دریچه دوربین+تصاویر

در هفته بهزیستی فعالیت هایی در شهرستان خدابنده انجام شد که از نظرتان می گذرد.به گزارش اشراق۲۴،هفته بهزیستی هر سال از ۲۲ تیر ماه آغاز می شود و تا ۲۸ این ماه نیز ادامه دارد. بهزیستی مسئولیت های بسیار سنگین و دشواری بر عهده دارد و  حیطه آن بسیار وسیع است و کارکردن  در بهزیستی […]

DSC04685DSC04593DSC04731DSC04771DSC04747DSC09151DSC04607DSC03849-1۴DSC_0206 در هفته بهزیستی فعالیت هایی در شهرستان خدابنده انجام شد که از نظرتان می گذرد.به گزارش اشراق۲۴،هفته بهزیستی هر سال از ۲۲ تیر ماه آغاز می شود و تا ۲۸ این ماه نیز ادامه دارد.

بهزیستی مسئولیت های بسیار سنگین و دشواری بر عهده دارد و  حیطه آن بسیار وسیع است و کارکردن  در بهزیستی جزء مشاغل سخت و طاقت فرسا است.

مسئولیت تامین رفاه خیل عظیمی از معلولان جامعه، سر و سامان دادن به وضعیت بسیاری از زنان و کودکان محروم، نگهداری از سالمندان نیازمند حمایت، ارائه خدمات مشاوره و مددکاری اجتماعی به سالمندان، ارائه مشاوره های ژنتیک و… از جمله فعالیت های بهزیستی است.

 این سازمان با حمایتهای گوناگون از کودکان نیازمند،زنان و کودکان بی سرپرست و نیز ارائه خدمات توانبخشی به معلولان جسمی وذهنی، مبتلایان به بیماریهای صعب العلاج ،معتادان و ناسازگاران اجتماعی و همچنین پیشگیری از معلولیتها و آسیب های اجتماعی  و…. و با حفظ ارزشها و کرامات والای انسانی با تکیه بر همیاری مردم  نیکوکار تلاش می کند.

حضور دسته جمعی کارکنان بهزیستی خدابنده در نماز عبادی سیاسی جمعه،غبارروبی مزار شهدا،افتتاح گروه همیار نیکان و مهد کودک روناک،دیدار با امام جمعه،بازدید از منزل مددجویان،پخش مواد غذائی بین نیازمندان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی و دیدار با فرماندار و نشست صمیمی کارکنان با رئیس اداره بهزیستی از جمله برنامه های این هفته در شهرستان خدابنده است که از نظرتان می گذرد.