برپایی نمایشگاه هنری سوء استفاده از اعتیاد در خدابنده

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی خدابنده از برپایی نمایشگاه هنری سوء استفاده از اعتیاد در این شهرستان خبر داد و گفت: این نمایشگاه از ۴تیر ماه از ساعت ۸صبح تا ۶ عصر دایر است.محمد برجی،رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴،از برپایی نمایشگاه هنری سوء استفاده از اعتیاد در […]

۸۳۳۶۸۷رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی خدابنده از برپایی نمایشگاه هنری سوء استفاده از اعتیاد در این شهرستان خبر داد و گفت: این نمایشگاه از ۴تیر ماه از ساعت ۸صبح تا ۶ عصر دایر است.محمد برجی،رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴،از برپایی نمایشگاه هنری سوء استفاده از اعتیاد در این شهرستان خبر داد و گفت: این نمایشگاه از ۴ تیر ماه از ساعت ۸صبح تا ۶ عصر دایر است.

وی افزود: در این نمایشگاه ۱۳۰اثر از هنرمندان نقاشی رنگ و روغن به علاقه مندان به نمایش گذاشته می شود و هدف از آن اطلاع رسانی به مردم بویژه جوانان در مورد زیانها و آسیب های مصرف مواد مخدر است.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی خدابنده ادامه داد: آثار هنمندان انجمن تجسمی نیز به نمایش در می آید و استقبال از این نمایشگاه در ماه مبارک رمضان به لیل گرمی هوا کم بوده است و از طریق تراکت و تلگرام نیز اطلاع رسانی شده است.

برجی افزود: والدین از مهم ترین افرادی هستند که با برنامه ریزی در کانون گرم خانواده می توانند زمینه ساز دوری فرزندان از مواد مخدر را فراهم کنند.

وی اظهار کرد: دشمن در صدد است تا جوانان را با مواد مخدر آشنا کند تا نسل جوانی که می تواند برای کشور مفید باشد را به جای تلاش و کار به سوی بیماری های جسمی و روانی سوق دهد.

برجی ادامه داد: اظهار کرد: آشنایی مردم با انواع مواد افیونی و آگاه سازی از عواقب سوء مصرف این گونه مواد  از اهداف برپایی این نمایشگاه است.