نقش سپاه در خنثی سازی فتنه‌ها، ویژه است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خدابنده با بیان اینکه نقش سپاه در خنثی سازی فتنه‌ها با بصیرت و رهنمودهای رهبری و هم چنین در دفع داعش ویژه است گفت: قدرت بازدارندگی سپاه، دارای حائز اهمیت است.

حجت الاسلام محمدباقر ذوالقدری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خدابنده در گفتگو با خبرنگار نسیم اشراق، با اشاره به سالروز تشکیل سپاه گفت: به دستور امام (ره) در ۲ اردیبهشت سال ۵۸ نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکیل شد و ما در این نهاد ۴ نکته و مقدمه سپاه پاسداری انقلاب اسلامی را می‌بینیم،

وی ادامه داد: در اصل ۱۵۰ قانون اساسی، نگهبانی و پاسداری بر عهده سپاه و بسیج است و این سپاه است که همیشه ثابت قدم بوده و هست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خدابنده اضافه کرد: سپاه پاسداران با افتخار راه خود را ادامه می دهد و در همه عرصه‌ها حضوری پررنگ دارد و چون ولایت پذیری در وجود سپاه است روز به روز پیروزمندانه می‌شود.

حجت الاسلام ذوالقدری در ادامه گفت: در همه حوزه‌ها به خصوص در جنگ نرم، عملکرد سپاه درخشان است و این موجب شده که این نهاد مقدس مورد هجمه همه‌جانبه دشمنان واقع شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خدابنده افزود: به فرموده امام راحل «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» و این جمله نشان از اهمیت و نقش و جایگاه مهم سپاه دارد.

وی خاطرنشان کرد: نقش سپاه در خنثی سازی فتنه‌ها با بصیرت و رهنمودهای رهبری و هم چنین در دفع داعش ویژه است و قدرت بازدارندگی سپاه، دارای حائز اهمیت است.

حجت الاسلام ذوالقدری در ادامه سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد و نام همه شهدای انقلاب، شهدای جنگ تحمیلی و شهدای غزه و اخیرا شهدای ساختمان کنسولگری و سرداران شهید، بیان داشت: همه ما به شهدا مدیون هستیم.