نسل سوم و چهارم جامعه ما نیازمند آشنایی با آثار شهید مطهری هستند/همایش حکمت مطهر در خدابنده برگزار می شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خدابنده از برگزاری همایش حکمت مطهر در این شهرستان خبر داد و گفت: همایش حکمت مطهر در بخش زرین اباد شهرستان خدابنده با حضور حجت الاسلام دولابی، نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری برگزار می شود. حجت الاسلام بیگدلی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خدابنده در […]

DSCN3896مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خدابنده از برگزاری همایش حکمت مطهر در این شهرستان خبر داد و گفت: همایش حکمت مطهر در بخش زرین اباد شهرستان خدابنده با حضور حجت الاسلام دولابی، نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری برگزار می شود.

حجت الاسلام بیگدلی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق24 ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته عقدتی سیاسی در سپاه اظهار کرد: آیت الله مطهری یکی از چهره‌های برجسته تاریخ انقلاب اسلامی است که در تبیین اندیشه‌های سیاسی نقش بسزایی را در قبل و بعد از انقلاب ایفا کرده است.

وی درباره شخصیت شهید مطهری اذعان کرد: ایشان بزرگترین ایدئولوژیست انقلاب بود که نیازهای جامعه را به درستی می‌شناخت و براساس آن معارف و موضوعات دینی را به زبان‌های مختلف بیان و در غالب سخن آن را تالیف می‌کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خدابنده ادامه داد: هفته عقیدتی سیاسی در بسیج وسپاه فرصتی برای ترویج فرهنگ اسلامی و تبیین شعار سال به منظور آگاه سازی در خصوص جنگ نرم و خنثی سازی تهاجمات فرهنگی دشمن برای بسیجیان است.

وی تصریح کرد زندگی شخصیتهایی مثل شهید مطهری می تواند الگویی برای بسیجیان ونظامیان ما در طول زندگی باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خدابنده از برگزاری همایش حکمت مطهر در این شهرستان خبر داد و گفت: همایش حکمت مطهر در بخش زرین اباد شهرستان خدابنده با حضور حجت الاسلام دولابی، نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری در بعداز ظهر امروز برگزار می شود.

وی افزود: فردا همچنین همایش حکمت مطهر ساعت 10 صبح با حضور حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان در مسجد فاطمة الزهرا شهر قیدار برگزار خواهد شد.

بیگدلی با اشاره به گسترش فرهنگ کتابخوانی آثار شهید مطهری مطرح کرد: نسل سوم و چهارم جامعه ما نیازمند آشنایی با آثار شهید مطهری هستند.
وی با اشاره به سخن امام(ره) درباره آثار شهید مطهری گفت: “آثاری که از ایشان هست بی استثنا همة آثارش خوب است و من کسی دیگری را سراغ ندارم که بتوانم بگویم بی استثنا آثارش خوب است، ایشان بی استثنا آثارش خوب است، انسان ساز است، برای کشور خدمت کرده، در آن حال خفقان، خدمتهای بزرگ کرده است”.
بیگدلی با اشاره به نیاز فرهنگ کتاب و کتابخوانی افزود: باید آثار این عالم و عارف بزرگ نشر و گسترش یابد و همه افراد جامعه، دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی برای مقدمات دستیبابی به این موضوع را فراهم سازند برای گسترش آن تلاش کنند.