نبود سرمایه در گردش، عمده ترین مشکل در تولید در خدابنده

مدیر عامل شرکت تولیدی لوله جابری قیدار گفت: نبود سرمایه در گردش، عمده ترین مشکل در تولید در خدابنده است.

محمد جابری مدیر عامل شرکت تولیدی لوله جابری قیدار در گفتگو با خبرنگارنسیم اشراق بیان داشت:شرکت تولیدی لوله جابری از سال ۸۸ فعالیت خود را در زمینه تولید انواع لوله پلی اتیلن تک جداره و هم چنین نوار آبیاری قطره ای (تیپ)در سطح کشور آغاز کرده است.

وی افزود: شرکت تولیدی لوله جابری در راستای اساسنامه خود و هم چنین قوانین و الزامات به منظور تامین رضایت مشتریان ضمن استقرار سیستم مدیریت کیفیت مطابق استانداردهای بین المللی همواره در جهت بهبود مستمر و ارتقای کیفیت محصولات و رضایت مشتریان و ذینفعان خود کوشیده است ودر جهت تحقق بیانات مقام معظم رهبری رشد تولید و هم چنین تحقق این امر و تعهدات بیان شده در قراردادهای فیما بین شرکت و مشتریان، تمامی مدیران و کارکنان شرکت خود را ملزم به رعایت اصول می‌دانند.

مدیر عامل شرکت تولیدی لوله جابری قیدار ادامه داد: افزایش رضایت مشتریان و سایر طرف های ذینفع از طریق بهبود فرایندها و کیفیت محصولات تولیدی به طور مستمر و اثر بخش،سرعت عمل در پاسخگویی به الزامات،قرارداد و نیازهای مشتریان،تحویل به موقع محصولات و خدمات و انجام کلیه تعهدات در قبال مشتریان،انتخاب و استفاده از مواد اولیه مرغوب و مطابق با استانداردهای بین المللی از اصول کاری شرکت تولیدی لوله جابری قیدار است.

جابری اضافه کرد: تولیدی شرکت ما از لحاظ بازارهای داخلی جزو ۱۲شرکت برتر در سطح کشور هستیم و در سال ۱۴۰۰پیش بینی ما در جهت اشتغالزایی ۱۵۰نفر بود که در حال حاضر ۳۵ نفر مشغول به کار هستند که امیدواریم تا سال ۱۴۰۳ و با توجه به مشکلات، تعداد افراد اشتغالزا را به ۶۰ نفر برسانیم.

وی تصریح کرد: اصلی ترین سرمایه ما نیروی کار خدوم شرکت است و این بزرگترین افتخار شرکت است.

مدیر عامل شرکت لوله جابری قیدار خاطر نشان کرد: در سالهای ۸۹الی ۹۰ میزان تولیدی ما ۵تن بود که در حال حاضر افزایش یافته است و به ۲۵ تن رسیده است.

جابری ادامه داد: هیچ گونه تسهیلاتی از سوی بانک پرداخت نشده است و تنها وامی که تا کنون دریافت‌کرده ایم در سال ۱۴۰۰ به مبلغ ۴میلیارد تومان بود که آن هم کارکرد حساب خود شرکت بود که گرفتیم.

وی افزود: عمده تولیدی ما بیشتر در مورد طرهای آبیاری و آب رسانی است و چیزی حدود ۸۵ درصد طرهای استان زنجان را پوشش داده ایم و الان هم خوشبختانه با دستگاهایی که مبالغ آنان چیزی به رقم ۹میلیارد تومان است توانسته ایم میزان تولیدی خود را سالیانه به ۸۰ تن برسانیم و صادرات خود را به کشورهای همسایه ارسال کنیم.

جابری به وجود بخشهایی مثل آزمایشگاه و کنترل کیفیت اشاره کرد و گفت:شرکت لوله جابری معتقد است که توجه به منافع مشتری نهایی و تولید محصولی مطابق با استاندارد های بین المللی، وظیفه ای ملی است و برای رسیدن به این هدف واحد کنترل کیفیت به طور پیوسته مواد اولیه ورودی به شرکت و محصولات تولیدی را مطابق با استاندارد های موجود کنترل کرده و نقش نماینده مشتری را در شرکت لوله جابری ایفا می‌کند.

وی افزود: آزمایشگاه ما موفق به دریافت ایزو ۱۷۰۲۵ از مرکز ملی تایید صلاحیت ایران و آگرودیته یعنی آزمایشگاه همکار استاندارد از سوی اداره کل استاندارد استان زنجان شده است و با استقلال کامل از شرکت فعالیت می‌کند.

مدیر عامل شرکت تولیدی لوله جابری قیدار گفت: نبود سرمایه در گردش، عمده ترین مشکل در تولید در خدابنده است.

جابری اشاره ای به تولید انواع لوله پلی اتیلن و نوار تیپ از سایز ۱۶ الی ۴۰۰میلیمتر در فشار کاری ۲ونیم الی ۲۵ بار اشاره کرد و در پایان سخنان خود از مسئولان شهرستان خدابنده درخواست کرد: اقدامات اساسی در جهت رفع مشکلات و موانع تولید انجام دهند و پیگیر مطالبات و نظارت بر تولید و ایجاد بسترهای لازم جهت اجرای طرهای اشتغالزایی باشند.