ملتی که بصیرت دارد آگاهانه حرکت می‌کند/بصیرت راهنما و قطب نمای ملت است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان در شهر زرین رود شهرستان خدابنده گفت: : ملتی که بصیرت دارد آگاهانه حرکت می‌کنند و قدم برمی دارند، همه تیغ‌های دشمن در مقابل آن‌ها کند می‌شود، بصیرت وقتی باشد، غبارآلودگی فتنه نمی‌تواند آنها را گمراه کند و بصیرت راهنما و قطب نمای ملت است. به گزارش […]

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان در شهر زرین رود شهرستان خدابنده گفت: : ملتی که بصیرت دارد آگاهانه حرکت می‌کنند و قدم برمی دارند، همه تیغ‌های دشمن در مقابل آن‌ها کند می‌شود، بصیرت وقتی باشد، غبارآلودگی فتنه نمی‌تواند آنها را گمراه کند و بصیرت راهنما و قطب نمای ملت است.

به گزارش اشراق۲۴،حجت الاسلام متین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان در گرامیداشت حماسه۹دی در شهر زرین رود شهرستان خدابنده اظهار کرد: تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی روحیه امید را در نسل جوان زنده می‌کند.

وی انقلاب اسلامی را جریانی پیش رونده و پیش برنده دانست و گفت: روحیه استکبارستیزی، حق‌طلبی، مبارزه با فساد و انحراف از عوامل پیش‎برنده انقلاب اسلامی بوده و خواهد بود و نهم دی ماه یکی از این عوامل پیش برنده انقلاب است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان به آمادگی فکری، روحی، تجهیزاتی و علمی در برابر دشمنان نیز تأکید کرد و گفت: تقویت بنیه‌ی دفاعی منبعث از یک اصل قرآنی و آمادگی دفاعی؛ ضرورت دینی و واجب عقلی است.

وی خاطر نشان کرد: ملتی که بصیرت دارد آگاهانه حرکت می‌کنند و قدم برمی دارند، همه تیغ‌های دشمن در مقابل آن‌ها کند می‌شود، بصیرت وقتی باشد، غبارآلودگی فتنه نمی‌تواند آنها را گمراه کند و بصیرت راهنما و قطب نمای ملت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان با بیان اینکه فتنه ۸۸ خطرناک‌ترین وپیچیده ترین مخاطره بعد از انقلاب اسلامی بود تصریح کرد: حماسه ۹دی ملت ایران، کارآمدی نظام رابرای مقابله باچالش‌های پیچیده نشان داد.

وی به دستاوردهای حماسه ۹ دی نیز اشاره کرد و گفت: بصیرت، ولایت مداری و حفظ استقلال سیاسی مهم‌ترین دستاورد حماسه ۹ دی است.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان در ادامه گفت: اعتقاد بر این است که فتنه ۸۸ حتی در برخی جهات از جنگ تحمیلی هم خطرناک تر بود؛ به خاطر اینکه در جنگ بخشی از خاک کشور مورد تجاوز و تعدی قرار گرفت ولی در فتنه ۸۸ حکمیت نظام مورد تهدید و ولایت مطلقه فقیه که شالوده و اساس نظام اسلامی است مورد خدشه و تهدید قرار گرفت.

وی یاد آور شد: دشمنان قسم خورده خارجی با هدایت عوامل بی بصیرت و نا آگاه داخلی از مدت ها پیش به باز طراحی فتنه ای خطرناک پرداختند که ماه ها کشور و انقلاب را با چالش جدی مواجه ساخت.