مشارکت ۱۰۰درصدی مردم قیدار در انتخابات۲۹ اردیبهشت

فرماندار خدابنده با بیان اینکه در مجموع ۸۸ درصد واجدان شرایط در انتخابات دوازدهمین ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای شهر شرکت داشتند، گفت: میزان مشارکت در شهر قیدار ۱۰۰ درصد بوده است. به گزارش اشراق۲۴،باب الله فتحی، فرماندار شهرستان خدابنده اظهار کرد: مردم این شهرستان با حضور پرشور در پای صندوق های رای مشارکت […]

فرماندار خدابنده با بیان اینکه در مجموع ۸۸ درصد واجدان شرایط در انتخابات دوازدهمین ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای شهر شرکت داشتند، گفت: میزان مشارکت در شهر قیدار ۱۰۰ درصد بوده است.IMG_20170519_205821

به گزارش اشراق۲۴،باب الله فتحی، فرماندار شهرستان خدابنده اظهار کرد: مردم این شهرستان با حضور پرشور در پای صندوق های رای مشارکت ۸۸ درصدی را به ثبت رساندند.

وی با بیان اینکه۱۰۱ هزار و ۴۵۶ نفر در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا شرکت کردند، گفت: این حضور حماسه دیگری به نام ملت ایران رقم زد.

فتحی با بیان اینکه در مجموع ۸۸ درصد واجدان شرایط در انتخابات دوازدهمین ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای شهر شرکت داشتند، گفت: میزان مشارکت در شهر قیدار ۱۰۰ درصد بوده است.

این مسوول ادامه داد: در شهرستان خدابنده  ۱۵۵ هزار نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات بودند که ۱۰۱ هزار و ۴۵۶ نفر شرکت کردند.

فرماندار خدابنده تصریح کرد: در این شهرستان ۶۷ هزار و ۷۷۹ رای متعلق به حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، ۳۲ هزار و ۴۱ رای متعلق به حسن روحانی رئیس جمهور منتخب، ۳۴۹ رای آقای مصطفی هاشمی‌طبا و یک‌هزار و ۲۸۷ رای نیز متعلق به آقای سید مصطفی آقامیرسلیم بود.

وی در پایان سخنان خود عنوان کرد: در شهر قیدار محسن بکشلو، علی‌حسین مرادی، فرهاد مولایی، علی حسینی و مهدی حسین‌پور به عنوان منتخبین شورای اسلامی شهر قیدار با آرای مردم معرفی شدند.