مسابقات لیگ فوتسال یادواره شهدای خدابنده برگزار می شود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خدابنده در ادامه از برگزاری یک دوره مسابقات لیگ فوتسال یادواره شهدای خدابنده خبر داد و تصریح کرد: ثبت‌نام برای حضور در این رقابت‌ها تا تاریخ هشتم دی‌ماه ادامه دارد. به گزارش اشراق۲۴،عزیز عباسی با بیان اینکه در مناسبت‌های مختلف مسابقات ورزشی در شهرستان خدابنده برگزار می‌شود، اظهار کرد: […]

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خدابنده در ادامه از برگزاری یک دوره مسابقات لیگ فوتسال یادواره شهدای خدابنده خبر داد و تصریح کرد: ثبت‌نام برای حضور در این رقابت‌ها تا تاریخ هشتم دی‌ماه ادامه دارد.

به گزارش اشراق۲۴،عزیز عباسی با بیان اینکه در مناسبت‌های مختلف مسابقات ورزشی در شهرستان خدابنده برگزار می‌شود، اظهار کرد: این مسابقات در رشته‌های مختلف ورزشی برگزار می‌شود.

وی از صدرنشینی تیم فوتسال شهرستان خدابنده در مسابقات فوتسال لیگ برتر استان زنجان خبر داد و افزود: در هفته پنجم این مسابقات تیم خدابنده با نتیجه ۳ بر ۲ تیم فوتسال شهریار ابهر را شکست داد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خدابنده با بیان اینکه صدرنشینی تیم فوتسال شهرستان خدابنده در لیگ برتر فوتسال استان زنجان ادامه دارد، تصریح کرد: هفته پنچم مسابقات روز جمعه یکم دی‌ماه برگزار شده است.

عباسی در ادامه از قهرمانی تیم فوتسال اداره برق خدابنده در مسابقات کارکنان اداره برق استان زنجان نیز خبر داد و افزود: تیم اداره برق خدابنده با کسب سه پیروزی متوالی به عنوان قهرمانی مسابقات دست یافت.

وی با اشاره به اینکه تیم فوتسال اداره برق خدابنده در بازی نخست ۶ بر ۲ تیم خرم‌دره را شکست داد، گفت: تیم خدابنده در بازی دوم ۵ بر ۲ بر تیم زنجان غلبه و در بازی سوم نیز ۳ بر ۲ تیم ابهر را شکست داد و قهرمان شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خدابنده در ادامه از برگزاری یک دوره مسابقات لیگ فوتسال یادواره شهدای خدابنده خبر داد و تصریح کرد: ثبت‌نام برای حضور در این رقابت‌ها تا تاریخ هشتم دی‌ماه ادامه دارد.

عباسی با بیان اینکه تیم‌های علاقه‌مند به حضور در مسابقات لیگ فوتسال یادواره شهدای خدابنده می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۱۹۶۷۳۲۸۴۷ تماس حاصل کنند، خاطرنشان کرد: این مسابقات با همکاری مشترک هیأت فوتبال شهرستان خدابنده و بسیج کارگری برگزار می‌شود.