مردم با حضور در مراسم بازسازی غدیر ولایتمداری خود را به نمایش گذاشتند

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده گفت: در بازسازی واقعه غدیر مردم شهرستان خدابنده با حضورشان ولایتمداری خود را به نمایش گذاشتند. ولی‌ الله ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگارثبیر، به بازسازی واقعه غدیر خم در شهرستان خدابنده اشاره کرد و اظهار داشت: مردم شهرستان خدابنده استقبال گسترده‌ای از بازسازی این واقعه کردند. وی با اشاره به […]

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده گفت: در بازسازی واقعه غدیر مردم شهرستان خدابنده با حضورشان ولایتمداری خود را به نمایش گذاشتند.DSC_0427

ولی‌ الله ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگارثبیر، به بازسازی واقعه غدیر خم در شهرستان خدابنده اشاره کرد و اظهار داشت: مردم شهرستان خدابنده استقبال گسترده‌ای از بازسازی این واقعه کردند.

وی با اشاره به اینکه مردم شهرستان با حضور بی‌نظیر خود در بازسازی واقعه غدیر ولایتمداری خود را به نمایش گذاشتند، تصریح کرد: این واقعه با کارگردانی حسین نجفی در پادگان قدس سپاه ناحیه خدابنده برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده تبیین جایگاه ولایت و امامت را از مهم‌ترین اهداف بازسازی واقعه غدیر اعلام کرد و بیان داشت: بازسازی این واقعه گام مهمی در ترویج فرهنگ علوی محسوب می‌شود.

این مسئول ادامه داد: همچنین تعمیق باورهای دینی نوجوانان و جوانان، شناسایی اصول اولیه امامت و ولایت و رفع شبهات آن، مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان از دیگر اهداف بازسازی واقعه غدیر است.

ابراهیمی در ادامه به برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان خدابنده اشاره کرد و متذکر شد: مردم شهرستان خدابنده نیز طبق روال گذشته استقبال خوبی از این پیاده روی کردند.

وی خاطر نشان کرد: امید است در سال آینده نیز توفیق بازسازی واقعه غدیر نصیب شهرستان خدابنده شود.