مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان: مجوز تامین داروهای خاص و شیمی درمانی به هلال احمر زنجان صادر شد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: مجوز تهیه و توزیع داروهای خاص و شیمی درمانی توسط معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی این استان به داروخانه هلال احمر زنجان صادر شد.

به گزارش نسیم اشراق، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، حکمت‌اله هاشمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجوز تهیه و توزیع داروهای خاص و شیمی درمانی توسط معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی این استان به داروخانه هلال احمر زنجان صادر شد.

وی افزود: از دانشگاه علوم پزشکی استان در خصوص اعتمادی که به جمعیت هلال‌احمر دارند قدردانی می‌کنم.

وی تاکید کرد: خوشبختانه مجوز تامین و توزیع داروهای خاص و شیمی درمانی در کمیسیون ماده 20 معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی زنجان به تصویب رسید و مجوز آن به داروخانه هلال‌احمر زنجان صادر شد.

مدیر‌عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: در نخستین مرحله یک قلم از داروهای خاص شیمی درمانی توسط داروخانه هلال احمر زنجان تهیه شده است.

هاشمی اظهار داشت: انتظار است سازمان‌های بیمه‌گر نسبت به پوشش بیمه‌ای و تسهیل و تسریع در پرداخت مطالبات بیمه‌ای اقلام دارویی مذکور داروخانه جمعیت هلال‌احمر مساعدت لازم را داشته باشند.

وی یادآوری کرد: امیدواریم با توجه به ظرفیت هلال‌احمر و برنامه‌های حمایتی در حوزه دارو و درمان در این مجموعه بتوانیم به بیماران نیازمند خدمات شایسته‌ای را ارائه دهیم.