مبارزه با استکبار جهانی از اهداف همیشگی انقلاب اسلامی است

مدیر آموزش و پرورش خدابنده گفت: مبارزه با استکبار جهانی از اهداف همیشگی انقلاب اسلامی است لذا روز ۱۳ آبان باید خیلی پرشور برگزار شود. به گزارش اشراق۲۴،جلسه هماهنگی برنامه های هفته بسیج دانش آموزی و گرامیداشت یوم ا.. ۱۳ آبان در آموزش وپرورش خدابنده تشکیل شد. علی اسدی مدیر آموز ش و پرورش خدابنده […]

مدیر آموزش و پرورش خدابنده گفت: مبارزه با استکبار جهانی از اهداف همیشگی انقلاب اسلامی است لذا روز ۱۳ آبان باید خیلی پرشور برگزار شود.

به گزارش اشراق۲۴،جلسه هماهنگی برنامه های هفته بسیج دانش آموزی و گرامیداشت یوم ا.. ۱۳ آبان در آموزش وپرورش خدابنده تشکیل شد.

علی اسدی مدیر آموز ش و پرورش خدابنده در این جلسه درسخنانی ضمن تاکید بر اهمیت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهارداشت:۱۳ آبان یکی از روزهای مهم تاریخ انقلاب اسلامی است و همه اقشار در این روز باید انسجام خود را در مقابل استکبار جهانی به نمایش بگذارند.

وی تصریح کرد: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و همه مردم باید برای پاسداشت این روز بزرگ اهتمام لازم را داشته باشند.

مدیر آموزش وپرورش خدابنده افزود: مبارزه با استکبار جهانی از اهداف همیشگی انقلاب اسلامی است و لذا روز ۱۳ آبان باید خیلی  پرشور برگزار شود.

در این جلسه مقررشد زنگ مبارزه با استکبار جهانی روز شنبه ۱۳ آبان در  دبیرستان پسرانه آیت اله خامنه ای با حضور مسئولان شهرستان خدابنده نواخته شده و نمایشگاههای متعدد با موضوع مبارزه با استکبار جهانی در مدارس دایر شود.