کنفرانس نمایشی منافقین در فرانسه،ماهیت واقعی مدعیان دروغین مبارزه با تروریسم را آشکار ساخت/شورای نگهبان ناظر بر اسلامیت قانون است

امام جمعه قیدار در خطبه های نماز جمعه گفت: برگزاری کنفرانس نمایشی منافقین در فرانسه یکبار دیگر نقاب از چهره کریه و منفور «حامیان تروریسم» برداشت و ماهیت واقعی مدعیان دروغین مبارزه با تروریسم را به‏وضوح آشکار ساخت. به گزارش اشراق۲۴،حجت الاسلام طالبی امام جمعه قیدار در خطبه های نماز جمعه به ۲۶ تیر ماه […]

DSC09848امام جمعه قیدار در خطبه های نماز جمعه گفت: برگزاری کنفرانس نمایشی منافقین در فرانسه یکبار دیگر نقاب از چهره کریه و منفور «حامیان تروریسم» برداشت و ماهیت واقعی مدعیان دروغین مبارزه با تروریسم را به‏وضوح آشکار ساخت.

به گزارش اشراق۲۴،حجت الاسلام طالبی امام جمعه قیدار در خطبه های نماز جمعه به ۲۶ تیر ماه سالروز شکیل شورای نگهبان قانون اساسی اشاره کرد و گفت: هدف مورد نظر حضرت امام خمینی (ره) از برپائی نهضت، بر پائی نظامی بر مبنای احکام اسلامی بود بر اساس تجربه ای که از انحراف انقلاب مشروطه و حدف اسلامیت آن و بروز استبداد رضاخانی وجود داشت  وحضرت امام پس از پیروزی انقلاب اسلامی، شورای نگهبان را جهت صیانت از اسلام، قانون اساسی، نظارت بر انتخابات و تفسیر قانون اساسی تاسیس کرد تا به عنوان فیلتری ناخالصی های قوانین را پالایش کند. بنابراین حفظ و حمایت از جایگاه شورای نگهبان را بر همگان تکلیف شرعی کردند.

وی افزود: این شورا به دلیل نقش بسیار مهمی که در جامعه خصوصا در بحث انتخابات برعهده دارد همیشه مورد هجمه شدید دشمنان داخلی و خارجی بوده است و در خیلی از زمان‏ها مظلوم واقع شده است.

امام جمعه قیدار ادامه داد: بیشترین ظلم‌ها و هجمه‌ها و نهایت بی‌انصافی در فتنه ۸۸ به این شورا شد و تهمت تقلب بزرگ در انتخابات زده شد. این در حالی بود که تمام دولت ها و نمایندگان دوره های مختلف مجلس با همین نظام انتخاباتی بر سر کار آمده بودند.

وی افزود: اسلامیت کشور در گرو اسلامیت قانون‏ است و شورای نگهبان ناظر بر اسلامیت قانون است و حضرت امام تضعیف شورا را مقدمه انحرافات‏ می دانند و می فرمایند:«من هشدار می‏دهم که تضعیف و توهین به فقهای شورای نگهبان، امری خطرناک برای کشور و اسلام است. همیشه انحرافات به‏تدریج در یک رژیم وارد می‏شود و در آخر، آن‏را ساقط می‏نماید. (صحیفه امام، ج ۱۸، ص ۴۳۱)

طالبی ادامه داد: حضرت امام (ره ) تضعیف و توهین کننده به شورای نگهبان را مفسد فی الارض معرفی می کنند می فرمایند:«شورای نگهبان، قانونی است و کسی حق ندارد در مصاحبه‏ها و نطق‏ها و رسانه‏ها به آن توهین و یا آن‏را تضعیف نماید.(صحیفه امام، ج ۱۴، ص ۲۰۱)

وی افزود: بعد از این‏که یک چیزی قانونی شد، دیگر نق‏زدن در آن، اگر بخواهد مردم را تحریک کند، مفسد فی الارض است و باید دادگاهها با او عمل مفسد فی الارض بکنند.(صحیفه امام، ج ۱۴، ص ۳۷۷) «اگر کسی بخواهد فساد کند و به مردم بگوید که این شورای نگهبان کذا، این فساد است، یک همچو آدمی مفسد است و باید تحت تعقیب مفسد فی الارض قرار بگیرد.(صحیفه امام، ج ۱۴، ص ۳۷۰)

طالبی به هفته بهزیستی نیز اشاره کرد و گفت: یکی از عمده ترین نهادهای دولتی در جهت سامان دهی طیف آسیب پذیر جامعه، سازمان بهزیستی است که از چند جهت وظایف و مسوولیت های سنگینی را بر عهد دارد مسئولیت تامین رفاه خیل عظیمی از معلولان جامعه، سر و سامان دادن به وضعیت بسیاری از زنان و کودکان محروم، نگهداری از سالمندان نیازمند حمایت، ارائه خدمات مشاوره و مددکاری اجتماعی به سالمندان، ارائه مشاوره های ژنتیک و…

وی افزود: این سازمان با حمایتهای گوناگون از کودکان نیازمند ، زنان و کودکان بی سرپرست ونیز ارائه خدمات توانبخشی به معلولان جسمی وذهنی ،  مبتلایان به بیماریهای صعب العلاج ، معتادان وناسازگاران اجتماعی و همچنین پیشگیری از معلولیتها و آسیب های اجتماعی  و…. وبا حفظ ارزشها وکرامات والای انسانی با تکیه بر همیاری مردم  نیکوکار تلاش می کند.

امام جمعه قیدار تصریح کرد: کار و فعالیت در بهزیستی از مشاغل سخت و طاقت فرساست چرا که کارکنان بهزیستی هر روز و ساعت با دردمندترین افراد جامعه سر و کار دارند که شایسته تقدیر و قدر دانی است.

وی به برگزاری کنفرانس نمایشی منافقین در فرانسه اشاره کرد و گفت: برگزاری کنفرانس نمایشی منافقین در فرانسه یکبار دیگر نقاب از چهره کریه و منفور «حامیان تروریسم» برداشت و ماهیت واقعی مدعیان دروغین مبارزه با تروریسم را به‏وضوح آشکار ساخت. اگر افکار عمومی جهان می‏خواست با صرف میلیاردها دلار به چنین واقعیت‏هائی دست‏یابد، به این سادگی و با چنین دقت و اطمینانی، چنین هدفی قابل دستیابی نبود.

طالبی ادامه داد: منافقین باز در این صحنه همانند عروسک‏های خیمه شب‏بازی در خدمت اهداف و برنامه‏های شوم دشمنان قسم‏خورده ملت ایران قرار گرفتند و ، به اجرای برنامه‏ای پرداختند که برای آن‏ها تدارک شده بود

وی افزود: رژیم مفلوک فرانسه که طی ماه‏های اخیر سعی دارد خود را قربانی تروریسم قلمداد کند و به مظلوم‏نمائی بپردازد، این‏بار هم صحنه‏ گردان حمایت از تروریست‏های منافق برآمد و با برپائی کنفرانس نمایشی منافقین، سعی داشت از آخرین تفاله‏های باقیمانده از این گروهک نیز بهره‏برداری سیاسی – تبلیغاتی کند.

طالبی ادامه داد: در نمایش تبلیغاتی اخیر، نمایندگانی از آمریکا، برخی رِژیم‏های مفلوک عرب و برخی کشورهای اروپائی حضور داشتند. آنچه بیش از همه حساسیت برانگیز بود، حضور شاهزاده عیاش و معتاد سعودی، «ترکی الفیصل» رئیس سابق سازمان امنیت آل سعود و سخنرانی وی در اجلاس منافقین بود که برای تروریست‏ها، پیروزی بر ایران را آرزو کرد، آرزوئی که همانند آرزوهای قبلی وی درخصوص پیروزی طیف وسیع تروریست‏های فعال در سوریه و عراق ازجمله داعش، این‏روزها بر باد رفته است.

وی افزود: پس از نهایی شدن برجام و سفر هیئت‏های عالی‏رتبه دو کشور، ما می بینیم فرانسه همچنان به خصومت خود علیه ایران ادامه می‏دهد و دولت اولاند در راستای ایجاد کار برای اعضای گروهک تروریستی منافقین قدم برداشته و میزبانی آن‏ها را عهده‏دار شده است. حمایت رسمی و علنی از منافقین و آرزوی رسمی سرنگونی حکومت ایران مسأله‏ای نیست که بتوان به‏راحتی از آن گذشت. اگر ایران میزبان گروهی ضد دولت فرانسه بود که در آن به‏صراحت از براندازی نظام فرانسه سخن گفته می‏شد آیا آن‏ها به همین راحتی از کنار این موضوع می‏گذشتند؟!

طالبی تصریح کرد: تبلیغ گسترده یک گروهک ورشکسته تروریستی که حامیان غربی‏اش نیز به‏تدریج از آن دست شسته و به تروریست بودنش اعتراف کرده‏اند، نشانه آشکاری از عمق ناکامی عربستان در سیاست‏های ضد ایرانی خود است، زیرا اگر این کشور راه کارآمدتری برای پی گرفتن تلاش‏های ضدایرانی خود داشت، هرگز دست به دامان یک گروهک تاریخ مصرف گذشته نمی‏ شد و عربستان در شرایط کنونی اوضاع بسیار نامناسبی دارد. این کشور در سیاست‏های منطقه‏ای‏ خود و به‏ویژه تلاش برای برکناری دولت سوریه شکست خورده و ۲۰ ماه حمله به مردم بی‏گناه یمن نیز نه تنها نتوانسته ریاض را به اهداف خود برساند، بلکه یمن اکنون به باتلاقی برای آل سعود تبدیل شده است.

امام جمعه قیدار افزود: مسئولین ما مسئولین وزارت امورخارجه پاسخ گستاخی های عربستان و پاریس را با قاطعیت بدهند این‏که رجوی مرده یا زنده مهم نیست، این‏که مهمانان سیرک منافقین در پاریس چه کسانی بودند هم مهم نیست. سیرک، سیرک است و همه‏جور حیوانی در آن پیدا می‏شود. اما این مهم است که وزارت خارجه ما، در مقابل این اقدام گستاخانه فرانسویان چه خواهد کرد؟ بالاخره اجلاسی مثل اجلاس اخیر منافقین، یک‏شبه و دفعتاً تشکیل نشده، مقدمات و فراخوان و اعلانی داشته است. واکنش سفارت ایران در پاریس به این اقدام ضدامنیتی فرانسه چه بوده است؟