غرق شدن جوان ۲۹ساله در سد خاکی خدابنده+تصاویر

رئیس جمعیت هلال احمر خدابنده از غرق شدن جوان ۲۹ساله در سد خاکی غافار خان-هدایت خان در حوالی روستای زواجر خبر داد و گفت: این جوان پس از مراسم افطار جمعه شب به همراه دوستان خود به منظور شنا به این آبگیر خاکی رفته بود اما بنا به دلایلی غرق می شود که غواصان جمعیت […]

۴۲۵۲۰۷۵۶۹_۴۶۳۹۹۴۲۳۹۱۲۸۹۷_۱۳۶۷۶۷۴۲۵۲۰۵۱۶۴_۴۶۷۸۱رئیس جمعیت هلال احمر خدابنده از غرق شدن جوان ۲۹ساله در سد خاکی غافار خان-هدایت خان در حوالی روستای زواجر خبر داد و گفت: این جوان پس از مراسم افطار جمعه شب به همراه دوستان خود به منظور شنا به این آبگیر خاکی رفته بود اما بنا به دلایلی غرق می شود که غواصان جمعیت هلال احمر ، جسد جوان غرق شده را از آبگیر این روستا بیرون کشیدند.
علی بیگدلی رئیس هلال احمر خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴ اظهار کرد: امروز ساعت ۸صبح مطابق گزارش نیروی انتظامی،کلانتری ۱۳شهر قیدار مبنی بر غرق شدن فردی در سد خاکی غافار خان-هدایت خان در حوالی روستای زواجر،بلافاصله تیم ارزیاب هلال احمر شهرستان خدانده به منطقه اعزام و پس از بررسی جهت حضور تیم غواصی با معاونت امداد و نجات استان زنجان هماهنگی لازم صورت پذیرفت.

وی افزود: با حضور تیم غواصی هلال احمر استان زنجان عملیات جستجو آغاز و پس از دقائقی فرد غرق شده را پیدا و از آب بیرون کشیدند.

رئیس هلال احمر خدابنده ادامه داد: این جوان پس از مراسم افطار جمعه شب به همراه دوستان خود به منظور شنا به این آبگیر خاکی رفته بود اما بنا به دلایلی غرق می شود.

این مسئول تصریح کرد: تیم امداد و نجات سیلاب جمعیت هلال احمر استان زنجان جسد جوان غرق شده را به منظور انجام تشریفات قانونی تحویل عوامل انتظامی حاضر در محل دادند.

وی افزود: در سال‌های اخیر به دلیل نبود فضای تفریحی – ورزشی مناسب و کافی، جوانان خدابنده ای در روزهای گرم سال به آبتنی‌ها خطرناک در سد‌ها و رودخانه‌های خدابنده روی می‌آورند که بعضاً داستان‌های تلخی را نیز برای خانواده‌های خود بوجود می‌آورد.

رئیس هلال احمر خدابنده خاطر نشان کرد: با توجه به آغاز فصل گرما، از همه همشهریان و جوانان عزیز تقاضا داریم تا از شنا در مناطق ممنوعه خودداری کنند تا از وقوع اینگونه حوادث ناگوار جلوگیری شود.

شایان ذکر است روستای زواجر در بخش مرکزی شهرستان خدابنده و در ۸۰کیلومتری زنجان قرار دارد.