عواید سرمایه گذاریهای اوقاف خدابنده در راستای نیت واقفان هزینه می شود

رئیس اوقاف شهرستان خدابنده  در جمع مسئولان این شهرستان که به مناسبت آغاز هفته دولت در حرم مطهر قیدار نبی(ع)برگزار شد گفت: عواید سرمایه گذاریهای اوقاف خدابنده در راستای نیت واقفان هزینه می شود. به گزارش اشراق۲۴،حجت الاسلام حسن رضامحمدی رئیس اوقاف شهرستان خدابنده در جمع مسئولان این شهرستان که به مناسبت آغاز هفته دولت در […]

DSCN7402DSCN7396DSCN7395DSCN7393رئیس اوقاف شهرستان خدابنده  در جمع مسئولان این شهرستان که به مناسبت آغاز هفته دولت در حرم مطهر قیدار نبی(ع)برگزار شد گفت: عواید سرمایه گذاریهای اوقاف خدابنده در راستای نیت واقفان هزینه می شود.

به گزارش اشراق۲۴،حجت الاسلام حسن رضامحمدی رئیس اوقاف شهرستان خدابنده در جمع مسئولان این شهرستان که به مناسبت آغاز هفته دولت در حرم مطهر قیدار نبی(ع)برگزار شد درباره پروژه های نیمه تمام اداره اوقاف شهرستان خدابنده گفت: امسال همه این پروژه هابه اتمام می رسد و قابل بهره برداری می شود.

وی درباره تالاراحسان،یکی ازپروژه های این شهرستان افزود:ساخت تالاراحسان ازاردیبهشت سال۹۲آغازشده است و درزمینی به مساحت۱۴۰۰مترمربع با۸۰۰مترزیربناو۲۴۰۰مترمربع زیربناودر۴/۵طبقه باپیشرفت۸۵درصد و باهزینه ای بالغ بر۵/۱میلیاردتومان درحال احداث است.

رئیس اداره اوقاف شهرستان خدابنده به پروژه دیگرکه خانه های سازمانی بابافت فرسوده بوداشاره کرد و گفت:باتوجه به موقوفه بودن زمین وفرسوده بودن اعیان خانه های سازمانی،سرمایه گذاری آنهازطرف استانداری به اوقاف واگذارشده است.

محمدی ادامه داد:تصمیم بر این شد که از ۲۸واحد موجود،۱۸واحد را مسئولین به صورت امانی تخلیه کردند و تخریب شدود رحال تخلیه بقیه واحدها هستیم.

وی بابیان این که مساحت زمین های این خانه هادرحدود۶۳۰۰مترمربع است و قراراست که پس ازتخریب آنها،مجتمعی درهفت طبقه باعنوان تجاری خدماتی رفاهی احداث شود افزود: این مجتمع درمابین خیابان مطهری شمالی وابتدای خیابان کمربندی (واقع درمیدان شهدابالاترازکمیته امداد)ساخته می شود.

محمدی تصریح کرد: دوطبقه این مجتمع جهت رفاه حال شهروندان، پارکینگ می شود(درمرکزشهرقیدار) و دوطبقه دیگرتجاری و طبقه پنجم رفاهی است که درآن شهربازی سرپوشیده ساخته می شود.

وی ادامه داد: دوطبقه دیگرنیزخدماتی است که قراراست درمانگاه شبانه روزی مجهز درآنجا ساخته شود و البته تمهیداتی برای اسکان پزشکان نیز در نظرگرفته شده است.

محمدی به پروژه درحال ساخت دیگری اشاره کرد و گفت: پروژه تجاری اداری شماره۱پیامبراعظم ازمهرماه۹۳ درجنب اداره اوقاف شهرستان درحال ساخت است که ۳۵۰۰مترمربع مساحت دارد و در۳/۵طبقه با۱۵۰۰مترمربع زیربنا باهزینه۶۰۰میلیون تومان با۵۰درصدپیشرفت فیزیکی درحال احداث است.

رئیس اداره اوقاف شهرستان خدابنده به پروژه خدماتی شماره۲پیامبراعظم نیزاشاره کرد و گفت:این پروژه ازاسفند۹۳درزمینی به مساحت۲۳۰۰مترمربع با زیربنای۴۰۰۰مترمربع زیربنا و با هزینه۲۰۰میلیون تومان با پیشرفت۱۰درصدی درحال احداث است.

محمدی افزود: تمام عوایداین سرمایه گذاریهادرراستای نیت واقفان هزینه می شود و هدف آن ترویج فرهنگ قرآن واهل بیت،حوزه علمیه،توسعه حرم قیدارنبی(ع) و کمک به قشرآسیب پذیرجامعه است.