شیخ عیسی قاسم،الگویی مبارز برای هدایت جنبش های مردمی بحرین است/لغو تابعیت شیخ عیسی قاسم، خوکشی رژیم آل خلیفه است

فرمانده سپاه خدابنده با بیان اینکه شیخ عیسی قاسم،الگویی مبارز برای هدایت جنبش های مردمی بحرین است گفت: نه تنها که لغو تبعیت شیخ عیسی قاسم به آرام شدن اوضاع این کشور و خاموشی انقلاب مردمی بحرین کمکی نمی کند بلکه به منزله خوکشی برای این رژیم می باشد و پایان کار آن را نزدیکتر می کند. […]

DSC00167فرمانده سپاه خدابنده با بیان اینکه شیخ عیسی قاسم،الگویی مبارز برای هدایت جنبش های مردمی بحرین است گفت: نه تنها که لغو تبعیت شیخ عیسی قاسم به آرام شدن اوضاع این کشور و خاموشی انقلاب مردمی بحرین کمکی نمی کند بلکه به منزله خوکشی برای این رژیم می باشد و پایان کار آن را نزدیکتر می کند.

ولی اله ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار اشراق24 با اشاره به دنباله روی رژیم آل خلیفه از سیاست‌های متجاوزگرانه رژیم غاصب اسرائیل در سلب تابعیت یک شهروند از کشور خود گفت: اکنون رژیم آل‌خلیفه با سلب تابعیت آیت‌الله شیخ عیسی قاسم رفتار سبکسرانه صهیونیست ها را دنبال می کند.

وی ضمن محکوم کردن این اقدام آل خلیفه افزود: حکام بحرین اگر عقل داشتند به حمایت از وجود عالمی همچون شیخ عیسی قاسم می پرداختند نه اینکه با ایجاد محدودیت های بیشتر برای شیعیان، از جمله این عالم بزرگوار حقوق حقه مردم را زیرپا بگذارند.

فرمانده سپاه خدابنده با بیان اینکه رژیم آل خلیفه یقین بداند که با افزایش فشارها بر مخالفان خود نمی تواند کاری از پیش ببرد ادامه داد: با این وضعیت پیروان آیت‌الله شیخ عیسی قاسم آرام نخواهند گرفت و رژیم ال خلیفه که دنباله رو سیاست های استکبار و آل سعود است بهای گزافی در مقابل این جنایت پرداخت خواهد کرد.

ابراهیمی آیت الله شیخ عیسی قاسم را الگویی مبارز برای هدایت جنبش های مردمی بحرین عنوان کرد و افزود: انتظار داریم سران کشورهای اسلامی نیز در برخورد با این وضعیت موضعی روشن اتخاذ کنند.

وی در واکنش لغو تابعیت شیخ عیسی قاسم توسط رژیم آل خلیفه گفت: این حرکت نشان از درماندگی و استیصال شیوخ جزیره کوچک بحرین در مواجهه با انقلاب مردمی بحرین است.

ابراهیمی افزود: نه تنها که لغو تبعیت شیخ عیسی قاسم به آرام شدن اوضاع این کشور و خاموشی انقلاب مردمی بحرین کمکی نمی کند بلکه به منزله خوکشی برای این رژیم می باشد و پایان کار آن را نزدیکتر می کند.

وی با اشاره به دست های پشت پرده اقدام رژیم بحرین در لغو تبعیت شیخ عیسی قاسم اظهار داشت: بی شک این حرکت نابخردانه در اثر اعمال فشارهای رژیم سعودی و سایر حامیان اصلی تروریسم نظیر اسراییل و آمریکا می باشد و هدف نهایی آن تعمیق اختلافات مذهبی و قومی در منطقه می باشد.

ابراهیمی با بیان اینکه حکام دیوانه بحرین در انتظار عواقب شوم این اقدام غیر منطقی خود باشند افزود: اندیشه و تفکر انقلابی شیخ عیسی قاسم فراتر از مرزهاست و به طور قطع یاران این شیخ مجاهد تا فروپاشی ظلم در بحرین از پای نخواهند نشست.

فرمانده سپاه خدابنده افزود: رژیم آل خلیفه با این اقدام غیر اصولی علاوه برانگیختن خشم مردم بحرین بسیاری از دوستان خود را نیز از دست خواهد داد چرا که این حرکت به قدری دور از انتظار بود که هیچ کس نمی تواند از آن حمایت کند.

وی اقدامات انقلابی رخ داده در بحرین را در راستای الگو گیری از تفکر آزادی خواه ملت ایران در اوایل انقلاب دانست و بیان داشت: آل خلیفه از ایستادگی و بردباری ملت انقلابی بحرین کم آورده و دیر یا زود از پا در خواهد آمد.