شهر قیدار زیر پوشش اینترنت نسل سوم قرار گرفت+تصاویر

کارشناس مخابرات شهرستان خدابنده گفت: شهر قیدار زیر پوشش اینترنت نسل سوم همراه اول۳G قرار گرفت و قسمت اعظم روستاهای شهرستان خدابنده نیز از اینترنت نسل چهار بهره مند می شوند. سعید نصیری،کارشناس مخابرات شهرستان خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴ اظهار کرد: شهر قیدار زیر پوشش اینترنت نسل سوم همراه اول۳G قرار […]

IMG_20160712_100505IMG_20160712_100501کارشناس مخابرات شهرستان خدابنده گفت: شهر قیدار زیر پوشش اینترنت نسل سوم همراه اول۳G قرار گرفت و قسمت اعظم روستاهای شهرستان خدابنده نیز از اینترنت نسل چهار بهره مند می شوند.

سعید نصیری،کارشناس مخابرات شهرستان خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴ اظهار کرد: شهر قیدار زیر پوشش اینترنت نسل سوم همراه اول۳G قرار گرفت و مردم می توانند از آن استفاده کنند.

وی افزود: احتمال دارد در بعضی از مناطق معدود شهر قیدار اتصال امکان پذیر نباشد که به زودی این مشکل نیز مرتفع خواهد شد تا همه مردم شهر قیدار در خصوص استفاده از اینترنت نسل سوم با مشکل مواجه نباشند.

کارشناس مخابرات شهرستان خدابنده ادامه داد: سایت های BTSشهر قیدار تحت پوشش۳Gقرار گرفته است و اداره مخابرات خدابنده در حال انجام عملیات توسعه تلفن ثابت در مناطقی از شهر است که در صورت انمام این عملیات نقاط غیر برخوردار شهر از امکان تلفن ثابت و ADSLبهره مند خواهند شد.

نصیری تصریح کرد: هم اکنون عملیات راه اندازی سه سایتBTSجدید در مناطقی از شهرستان خدابنده مربوط به یکی از شرکت های دارای مجوزFCPدر حال انجام است و با راه اندازی این سایت ها قسمت اعظم روستاهای شهرستان خدابنده تحت پوشش اینترنت نسل چهار۴Gقرار می گیرد.

کارشناس مخابرات خدابنده بابیان اینکه اجرای این پروژه ها با نظارت و دستور مخابرات استان زنجان انجام می‌شود، بیان کرد: تمام اقدامات توسعه‌ای ما در خدابنده به‌صورت متمرکز زیر نظر مخابرات استان انجام می‌شود.

وی افزود: مردم شهر قیدار می توانند در موبایل خود در بالا کنار علامت آنتن گوشی همراه خود علامت۳G را مشاهده کنند و گاهی مواقع به صورتH+نیز دیده می شود و اگر فردی نتوانست آن را ببیند باید تنظیمات تلفن همراه خود را بازنگری کند.