رشد فیزیکی هشتاد و پنج درصدی ساختمان مرکز نگهداری سالمندان وافراد دارای معلولیت خدابنده

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از رشد فیزیکی هشتاد و پنج درصدی ساختمان مرکز نگهداری سالمندان وافراد دارای معلولیت خدابنده خبر داد.

به گزارش نسیم اشراق،مدیرکل بهزیستی استان زنجان از رشد فیزیکی هشتاد و پنج درصدی ساختمان مرکز نگهداری سالمندان وافراد دارای معلولیت خدابنده خبر داد و گفت: تاکنون نزدیک به ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به یاری خیرین جهت ساخت این ساختمان ۴ طبقه به مساحت یک هزار و ۹۱۵ متر هزینه شده و هم اکنون پروژه مذکور با اعتبار دولتی به مبلغ ۴ میلیارد تومان تحویل پیمانکار گردیده است.

سلمان حسینی ضمن تقدیر از خیرین به عنوان بازوان یاریگر بهزیستی خواست در راستای رفع مشکلات جامعه هدف بهزیستی، رشد و گسترش خدمات اجتماعی و ارتقا سلامت اجتماعی در زنجان پیش قدم شده و در ترسیم شهری بدون آسیب های اجتماعی و تلطیف فضای شهری با کاهش کودکان کار، معتادین، فقر و خشونت های کلامی و …قدم مهمی بردارند.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون خیرین زنجانی نزدیک به ۱۲ میلیارد تومان به صورت نقدی، غیر نقدی و خدماتی از طریق ادارات بهزیستی  شهرستان های زنجان به مددجویان و اقشار آسیب پذیر بهزیستی کمک کرده اند که این رقم در راستای هزینه درمان، معیشت، مسکن و …هزینه شده است.

حسینی به اجرای شش پویش همزمان با سراسر کشور از جمله پویش ضیافت مهربانی، سین هشتم، مشق مهر، حریم عشق، عید تا عید و یلدای مهربانی عنوان کرد و افزود: هدف از اجرای این پویش ها جذب حداکثری مشارکت های مردمی در راستای بهبود و ارتقای سطح رفاه و معیشت مددجویان است و بهزیستی همواره خودراموظف داشته تا باسازماندهی وایجاد شرایط ساختاری مناسب، ‌ راهکارها و استراتژی های متناسب با جامعه هدف زمینه گسترش وتعمیق مشارکتهای مردمی رافراهم سازد.

وی با بیان اینکه طرح حامی و شکرانه ی سلامت، نیز از جمله طرح های اجرا شده در بهزیستی است، افزود: خیرین می توانند به عنوان حامی کودکان و ایتام و مشارکت با نیت عام وخاص و دیگر راه های یاری همراه و یاریگر جامعه هدف بهزیستی باشند و با انتخاب خانواده تحت پوشش، ماهیانه مبلغی را به شماره حساب آنان واریز نمایند.

حسینی یادآور شد: خیرین و نیکوکاران می توانند از طریق  شماره حساب :۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸   شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۷۸۲۱۶۸  و کد دستوری #۲۵۰۰۰*۶۶۵۵* به جامعه هدف بهزیستی کمک کنند.