راه روستای چوزوک خدابنده در انتظار آسفالت+تصاویر

یکی از مشکلات اصلی بخش سجاسرود، راه سجاس به آغاجریه شهرستان خدابنده است که بعد از آسفالت شدن مسیر ایجرود به روستای شیوه بیشتر مورد توجه قرار گرفت و با شهرستان ایجرود مقایسه شد و بیشتر اهالی روستاها هم از خرابی این راه شکایت دارند. به گزارش اشراق۲۴،امروزه آسفالت مسیر های روستایی به یکی از […]

یکی از مشکلات اصلی بخش سجاسرود، راه سجاس به آغاجریه شهرستان خدابنده است که بعد از آسفالت شدن مسیر ایجرود به روستای شیوه بیشتر مورد توجه قرار گرفت و با شهرستان ایجرود مقایسه شد و بیشتر اهالی روستاها هم از خرابی این راه شکایت دارند.

به گزارش اشراق۲۴،امروزه آسفالت مسیر های روستایی به یکی از دغدغه های مردم تبدیل شده است، مسیرهای خاکی که تردد را برای شهروندان سخت کرده است و در حقیقت صدای آنها را درآورده است و خواستار رسیدگی سریع مسئولان ذیربط به این مشکل هستند.

یکی از مشکلات اصلی بخش سجاسرود، راه سجاس به آغاجریه شهرستان خدابنده است که بعد از آسفالت شدن مسیر ایجرود به روستای شیوه بیشتر مورد توجه قرار گرفت و با شهرستان ایجرود مقایسه شد و بیشتر اهالی روستاها هم از خرابی این راه شکایت دارند و چندین بار  پیگیر شده اند که تا به حال نتیجه نگرفته اند.

وحید نظری یکی از اهالی روستای چوزوک در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴ اظهار کرد: اهالی این روستا و روستاهای اطراف به شدت از راه ارتباطی سجاسرود به چوزوک ناراضی هستند.
وی افزد: این جاده چندین سال هست که به این شکل باقی مانده است و شانه خاکی ندارد و جاده دیگری  به جا نمانده است و این تنها راه ارتباطی دهستان چوزوک و دیگر روستاها با بخش سجاسرود است و کسی که از این جاده عبر کند خودرو و البته از خودش چیزی باقی نمی ماند ولی متاسفانه هیچ کس نیز رسیدگی نمی کند.

جلال چرچگانی از اعضای شورای این روستا به خبرنگار اشراق۲۴ گفت: قرار بود که این جاده در اواخر تابستان و اوایل فصل پاییز امسال آسفالت شود و مسئولان استانی و شهرستانی نیز از این جاده بازدید کرده اند و البته قول هایی نیز داده اند که هنوز عملی نشده است.

وی افزود: بر اساس جلسه ای که در استان زنجان برگزار شد مصوب شد که این جاده آسفالت بشود ولی فکر می کنم سهم این جاده را برای جاهای دیگر شهرستان هزینه کرده اند و پیمانکار را مشکل محقق شدن این امر اعلام کرده اند.

عضور شورای روستای چوزوک اضافه کرد: مسافت این جاده کمتر از ده کیلومتر است و بسیار چاله و چوله دارد به گونه ای که همه اعم از مسافران و  راننده ها از این وضعیت شاکی هستند و جای تعجب است که مسئولان کاری نمی کنند ولی راه سجاس به طرف بولاماجی را برای شخم زدن که ۲۰کیلومتر است را مورد توجه قرار داده اند و آسفالت کرده اند.

وی با بیان اینکه شش سال است که پیگیر این مشکل هستیم افزود: اگر این جاده آسفالت بشود عبور و مرور از مسیر میانبر از سمت بیجار به زرین آباد که از جاده ما می گذرد و جاده مهمی در شهرستان خدابنده محسوب می شود نیز تسهیل می شود.

پرچگانی ادامه داد: از مسئولان انتظار داریم که هرچه زودتر به این مشکل روستای ما رسیدگی کنند چونکه اگر دیگر هوا مساعد نشود همچنان این مشکل باقی می ماند و مطوئنا به سالهای آینده واگذار می شود و مردم اذیت می شوند.

حکمت اله خدابنده لو رئیس راه و شهرسازی خدابنده درباره این مشکل به خبرنگار اشراق۲۴ گفت: هیچ گونه مشکلی برای آغاز این کار وجود ندارد و به محض مساعد شدن هوا کار آسفالت ریزی این راه را شروع خواهیم کرد.

وی افزود: اعتبار لازم برای این کار وجود دارد و پیمانکار نیز آماده شروع کار است ولی چون همزمان سه پروژه را انجام می داد نتوانست به این پروژه برسد و این کار ناقص ماند و همشهریان مطمئن باشند که اعتبار این جاده برای جای دیگری هزینه نشده است.