رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان خدابنده با خانواده معظم شهدا دیدار کرد

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان خدابنده با خانواده معظم شهدا به مناسبت هفته ایثار ومقاومت دیدار کرد.

به گزارش نسیم اشراق، علی جهانشاهلو رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده به همراه کارشناس فرهنگی اداره ارشاد  با خانواده‌ معظم “شهید شکرعلی بیگدلی” از شهدای جنگ تحمیلی دیدار و گفت‌وگو کرد.

جهانشاهلو با حضور در منزل خانواده شهید  “شکر علی بیگدلی” از مقام شامخ شهدا تجلیل کرد.

 رئیس اداره ارشاد در دیدار با خانواده شهدا، گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا، محضر کسب فیض و وظیفه خدمتگزاری برای ادای دین به مقام والای شهدا است.

وی خطاب به همسران و فرزندان شهیدان گفت: دعا کنید این شهید عزیز کمک کنند تا به مسئولیت‌های خود نسبت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران عمل کنیم.

جهانشاهلو اظهار کرد: اگر استقامت و شجاعت شهدا نبود اکنون این آرامش را نداشتیم و باید مردم و ملت ما قدرشناس شهدا و خانواده معظم شهدا باشند، انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به جایگاه والایی رسیده و اکنون خانواده شهیدان سرمایه های انقلاب هستند

این مسوول دیدار با خانواده شهدا را روحیه ‌بخش دانست و افزود: حضور در کنار خانواده شهدا توفیق الهی برای مسئولان و خدمتگزاران نظام است و امروز آرامش حاکم بر جامعه را مدیون قطره قطره‌‌های خون شهدا هستیم.

وی خاطرنشان کرد: خانواده شهدا افتخار ملت ما هستند و شهید جاودانه ترین و مقدس ترین واژه انقلاب است و مسئولان نیز بایستی در این مسیر، شأن خانواده های معظم شهدا را حفظ نمایند.