رئيس پليس امنيت اقتصادی استان زنجان خبر داد: کشف 4 ميلياردی لاستيک قاچاق در زنجان

رئيس پليس امنيت اقتصادی استان زنجان از کشف لاستيک خودروهای سنگين قاچاق و احتکار شده، به ارزش 4 ميليارد ريال در اجرای طرح مقابله با کالای قاچاق در زنجان خبر داد.

به گزارش نسیم اشراق، به نقل از پایگاه خبری موج رسا؛ حسين بدری در اين رابطه بيان داشت: در اجراي طرح تشديد مقابله با کالای قاچاق، ماموران پليس امنيت اقتصادی استان برابر رصد انجام شده از وجود انبار احتکار لاستيک خودرو مطلع و موضوع را به صورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضايی، در بازرسی از اين انبار، تعداد 33 حلقه لاستيک خودرو سنگين فاقد مجوز و احتکار شده کشف کردند.

رئيس پليس امنيت اقتصادی استان زنجان با اشاره به اينکه کارشناسان ارزش کالای مکشوفه را بيش از 4 ميليارد ريال بر آورد کردند، تصريح کرد: در اين راستا يک متهم دستگير و به همراه پرونده‌ی متشکله برای سير مراحل قانونی به مرجع قضايی معرفی شد.

بدری در خاتمه خاطر نشان کرد: مبارزه بی امان با پديده شوم قاچاق از اولويت‌های اين پليس است و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشكوك در اين زمينه، مراتب را به مركز فوريت‌های پليسی 110 و يا ستاد خبري پليس امنيت اقتصادی به شماره 096300 اطلاع دهند.